Gå til innhold

Arbeidsmiljø og sterke kolleger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er relativt ny i min jobb, og den yngste i min avdeling hvor vi er 15 stk.  Vi jobber litt ulikt, men vi er 5 som jobber med det samme prosjektet. 

3 av deltakerne det har jobbet i dette prosjektet i 3 år.  De begynner å bli lei, og klager over at arbeidsoppgavene ikke er utfordrende nok lenger. Fair enough. Problemet er at de benytter enhver anledning til å syte om hvor lett jobben deres er, og hvor tøffe jobber de har hatt tidligere hvor de måtte levere på det ene og det andre. De snakker med den jobben vi har nå, så til de grader at for meg som er så ny føler meg usikker hvis jeg har noen utfordringer jeg må løse.  

De sier at enhver idiot kunne hatt denne jobben blant annet.  Og ja, det kan godt være, men de har gjort dette i 3 år, jeg har gjort det i 4 mnd. 

Noen tips til hvordan jeg kan uttrykke dette på en smart måte, uten å virke sytete. Jeg mener ikke å syte, men begynner å bli en smule lei av å høre de snakke med jobben vår.  

 

Ps. Vår leder er mentalt fraværende, så ikke noe vits å tipse han.  Han kommer uansett ikke til å gjøre noe.  

Anonymkode: 735f9...3e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...