Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #1 Skrevet 5. november 2017 Jeg klarer ikke å holde en rød tråd i muntlige diskusjoner lenger. Jeg får brain farts der jeg plutselig ikke husker hva jeg snakka om. Alt blir borte, visket ut. Skjer oftere og oftere. 27 år. Kommer ofte tilbake igjen etter hvert da. Men det virker som jeg kun kan ha én tanke i hodet på én gang. Og gjør feil hele tiden ift husarbeid. Vasker klær feil.. Glemmer å ta med tøy i barnehagen. Glemmer møter. Glemmer at jeg skal ta toget. Hjelp!? Anonymkode: 085f6...7b2
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #2 Skrevet 5. november 2017 Bestill time hos lege til uka. Da jeg var overbelastet slet jeg med å finne de riktige ordene og utrykke meg skikkelig. Sliter fremdeles med det når det blir mye på en gang. Jeg klarte å gjøre ting riktig så for min del var det bare ord som var problemet. Anonymkode: 3b687...128
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #3 Skrevet 5. november 2017 Sover du sammenhengende om natten? Mitt ene barn hadde problemer som betød at han våknet ca 10 ganger pr natt i mange måneder. Jeg ble da mer og mer som du beskriver. Ta kontakt med legen din. Anonymkode: 4ce17...1e8
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #4 Skrevet 5. november 2017 Drikker du nok vann ? Spiser du nok? Sov nevnt over, hva med nattesøvn? Jeg har kronisk migrene og har smerter 24/7, da er det vanlig med det du beskriver. Men hvis ikke du har smerter, så er det ikke vanlig. Anonymkode: b72b1...2d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå