Gå til innhold

Hva kan vi gjøre? - ødelagt eiendom


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Naboen hadde fest igår og en valgte tydeligvis å sette seg bak rattet etter noen drinks. Pludselig i natt hører vi et høyt smell. Vi går ut og ser da bakenden på en bli. Vi ser også vår to svære blomsterpotter knuste. Disse pottene står helt inn til huset vår og om ikke de hadde vært der ville personen har kjørt på huset. Min mann gikk ut og pratet med de andre som sto i vår felles gårdsplass, men de ville ikke si noe.

Da vi ikke vet hvem som gjorde dette kan vi gå på naboen med krav om erstatning? Og så får han kreve inn fra gjesten. Er fort ødelagt for over 1000,-

Noen som vet hva vi gjør?

Anonymkode: 8acf0...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, nick_350414 skrev:

Gi beskjed til naboen om skaden og at det må anmeldes hvis dere skal få det på forsikkringen.

Det er utleie bolig for utenlandske arbeidere. Kan jeg da sende kravet til utleier? Tvilver på de som leier der har forsikring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, 2 små orkaner skrev:

Det er utleie bolig for utenlandske arbeidere. Kan jeg da sende kravet til utleier? Tvilver på de som leier der har forsikring.

Nei, det er da virkelig ikke utleier sin skyld

Anonymkode: 02ad7...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anmeld eieren av bilen så blir det opp til politiet. Størst sannsynlighet for at det var eieren selv som kjørte. Dere skulle ringt politiet da det skjedde.

Anonymkode: 98c8d...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, 2 små orkaner skrev:

Det er utleie bolig for utenlandske arbeidere. Kan jeg da sende kravet til utleier? Tvilver på de som leier der har forsikring.

Nei, det er hverken utleier eller den som bor der som må betale, men du må anmelde for å kunne bruke din egen forsikring.

Anonymkode: 8a10c...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...