Gå til innhold

Hvor mange skittentøysdunker har dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor vasker du alt dette for seg selv? Kan du ikke blande skjorter, t-skjorter og college i samme vask? Og truser og sokker i samme? Hvorfor bh for seg selv? Enten har dere ekstremt mye tøy, eller så må det gå mange halvfulle vaskemaskiner

Anonymkode: a31fb...8c2

Skjorter, t-skjorter og college passer ikke i samme vask. 

Truser og sokker hver for seg, fordi jeg ellers har mer enn én full maskin. 

Ja, vi har ganske mye klær, og vasker kun maskiner som er 3/4 til helt fulle. 

Det er utrolig praktisk å vaske en og en fraksjon. 

Anonymkode: 4e723...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Skjorter, t-skjorter og college passer ikke i samme vask. 

Truser og sokker hver for seg, fordi jeg ellers har mer enn én full maskin. 

Ja, vi har ganske mye klær, og vasker kun maskiner som er 3/4 til helt fulle. 

Det er utrolig praktisk å vaske en og en fraksjon. 

Anonymkode: 4e723...2ed

Jeg mener ikke å være frekk, men hvor ofte vasker du en maskin sokker? Vi er 4 personer og vi ville da ikke ha mer enn 1/4 maskine pr uke om vi skulle vaske dem for seg selv?

Anonymkode: 4862a...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg mener ikke å være frekk, men hvor ofte vasker du en maskin sokker? Vi er 4 personer og vi ville da ikke ha mer enn 1/4 maskine pr uke om vi skulle vaske dem for seg selv?

Anonymkode: 4862a...ab9

For ikke å snakke om truser! En maskin med truser må da inneholde nesten 100 stk? Så mye klær har vi ikke altså. Om man ikke er en storfamilie med 8-10 unger ser jeg ikke hvordan det kan gjennomføres. 

Anonymkode: c2739...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To . En til håndklær, sengetøy, truser og annet som skal kokvaskes. Og en til resten, som jeg så sorterer videre når jeg skal vaske. Hadde ikke hatt plass til flere skittentøykurver, eller rettere sagt så hadde jeg ikke prioritert å ha plass til flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To på badene som sorteres øvet i 6 bokser på vaskerommet, lys/mørk 40/60, ull og treningstøy. Skulle ønske jeg hadde plass til en med rød og en med div i tillegg. 

Anonymkode: 392aa...819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg mener ikke å være frekk, men hvor ofte vasker du en maskin sokker? Vi er 4 personer og vi ville da ikke ha mer enn 1/4 maskine pr uke om vi skulle vaske dem for seg selv?

Anonymkode: 4862a...ab9

 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

For ikke å snakke om truser! En maskin med truser må da inneholde nesten 100 stk? Så mye klær har vi ikke altså. Om man ikke er en storfamilie med 8-10 unger ser jeg ikke hvordan det kan gjennomføres. 

Anonymkode: c2739...24f

En maskin truser og en maskin sokker ca annenhver uke. Mange dager i uka genererer minst tre truser pr to dager, pga trening og dusjing utvover en gang pr dag. To unger som trener minst tre dager i uka, hver. 

Det samme med sokker, selv om den maskinen ikke er like full som den med sokker. 

Anonymkode: 4e723...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 kurver samt en del poser.

sorterer:

- håndduker og vaskekluter samt kopptuer

- truser

- sokker

- mørke klær 

- lyse klær

- sengtøy

Anonymkode: c6ade...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor kan ikke klærne vaskes sammen?? Og skittentøysdunk på soverommet? Merkelig opplegg...

Anonymkode: 7507e...393

For at ungeflokken lærer seg å ta ansvar. For at de lærer å vaske klær. Fordi jeg hater klesvask og denne husstanden produserer enorme mengder skittent tøy. Fordi barna sliter enormt med å få skittentøy fra rommet sitt til vaskerommet, så nå har alle solide, pene skittentøydunkef med lokk og innebygd bag.

For en overarbeidet mamma med fulltidsjobb og studier er dette helt genialt 👍

Anonymkode: 45756...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

En maskin truser og en maskin sokker ca annenhver uke. Mange dager i uka genererer minst tre truser pr to dager, pga trening og dusjing utvover en gang pr dag. To unger som trener minst tre dager i uka, hver. 

Det samme med sokker, selv om den maskinen ikke er like full som den med sokker. 

Anonymkode: 4e723...2ed

Jøss, hva skrev jeg her? Mente "ikke like full som den med truser."

Ble en maskin med bare pysjer i dag, og en med fargerike t-skjorter, samt en med mørke håndklær. Svarte t-skjorter i morgen, samt mørkt sengetøy osv osv. Sånn går  nu dagan. 

Anonymkode: 4e723...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jøss, hva skrev jeg her? Mente "ikke like full som den med truser."

Ble en maskin med bare pysjer i dag, og en med fargerike t-skjorter, samt en med mørke håndklær. Svarte t-skjorter i morgen, samt mørkt sengetøy osv osv. Sånn går  nu dagan. 

Anonymkode: 4e723...2ed

Bare pysjer?? Hvor lenge samler dere opp for å fylle maskinen?? Merkelig å vaske bare truser og bare sokker også. Dere må jo ha enorme mengder av alle typer klær?? 

Anonymkode: 7507e...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skittentøyskurv hver, pluss en til håndklær og sengetøy. Har tenkt å innføre en til ull, det tar litt tid å fylle en maskin og ulla blir liggende og vente og ta opp plass. (Vasker i vaskeri, store maskiner som tar mye.)

Anonymkode: f8488...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bare pysjer?? Hvor lenge samler dere opp for å fylle maskinen?? Merkelig å vaske bare truser og bare sokker også. Dere må jo ha enorme mengder av alle typer klær?? 

Anonymkode: 7507e...393

Jaja, dere får bare undres. Systemet fungerer aldeles utmerket for oss. 

Anonymkode: 4e723...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to skittentøyskurver.En til lyst og en til mørkt tøy.Sorterer før jeg vasker😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...