Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #1 Skrevet 4. november 2017 Husker du på å gjøre det hver dag? Anonymkode: 305df...8fa
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #2 Skrevet 4. november 2017 Hmm, burde jeg det? Anonymkode: b9c7b...795
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #3 Skrevet 4. november 2017 Spiser det nesten hver dag😄 Anonymkode: 9513c...012
MammantilNurket Skrevet 4. november 2017 #4 Skrevet 4. november 2017 Selvom avocado har et relativt høyt kaloriinnhold unner jeg meg en nesten hver dag. Elsker avocado: supersunt og veldig godt
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #5 Skrevet 4. november 2017 Det kan jeg dessverre ikke gjøre. Anonymkode: 82b99...57c
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #6 Skrevet 5. november 2017 Av miljømessig hensyn. NEI! Anonymkode: a5107...8bd
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #7 Skrevet 5. november 2017 Jeg elsker avokado, men har ikke samvittighet til å spise det så ofte. Anonymkode: b0bbe...b2e
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #8 Skrevet 5. november 2017 Folk tar tråden seriøst Anonymkode: 305df...8fa
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #9 Skrevet 5. november 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Folk tar tråden seriøst Anonymkode: 305df...8fa ??? Anonymkode: b9c7b...795
MammantilNurket Skrevet 5. november 2017 #10 Skrevet 5. november 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg elsker avokado, men har ikke samvittighet til å spise det så ofte. Anonymkode: b0bbe...b2e Spis med god samvittighet - noe av det sunneste du kan spise selvom det er mamge kalorier
Modesty Blaise. Skrevet 5. november 2017 #11 Skrevet 5. november 2017 Men samvittigheten kan kanskje gå på miljøaspektet? Aftenposten hadde en artikkel om det senest i går, eller så kan du lese litt om det i denne artikkelen i Dagbladet. https://www.google.no/amp/s/www.dagbladet.no/mat/avokado-fjernes-fra-danske-butikker-etter-avsloringer---matte-ta-affaere/67434012/amp
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #12 Skrevet 5. november 2017 1 time siden, MammantilNurket skrev: Spis med god samvittighet - noe av det sunneste du kan spise selvom det er mamge kalorier Det er ikke kaloriene jeg er bekymret for, det er miljøet😊 Anonymkode: b0bbe...b2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå