Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #1 Skrevet 4. november 2017 Har gjort det slutt med samboer etter fem år. Føler ingenting for han. Familie og venner føler jeg heller plutselig ingenting for. Min hund som har gått igjennom ting med meg gjennom store deler av livet, bryr jeg meg nesten ikke om. Mistet barn i spontanaborter men bryr meg ikke lenger..... Skummelt... Hva gjør jeg? Anonymkode: 8f688...1bc
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #2 Skrevet 4. november 2017 Tror du går gjennom en depresjon. Dajeg var deprimert følte jeg heller ingenting for noen... Anonymkode: 794c3...b3a
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #3 Skrevet 4. november 2017 Du får time hos psykolog Si meg... du har slått opp med en mann fordi du ikke føler noe, for noen, lenger? Den er drøy! Anonymkode: f5e97...519
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #4 Skrevet 4. november 2017 Ja, da jeg følte jeg førte han bak lyset med å tro at jeg elsket han like mye som han elsker meg. Klarte ikke gå rundt med den dårlige samvittigheten lenger. Anonymkode: 8f688...1bc
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #5 Skrevet 4. november 2017 Du bør kontakte lege på mandag, du har symptomer på depresjon som du tydeligvis trenger hjelp til å takle. Ikke vent med å søke hjelp, for det virker som om du nå har begynt å ta avgjørelser som ikke er bra for deg. Det er normalt å føle som du gjør nå når man er mer enn litt deprimert, følelsene dine for samboer, hund eller familie har nok ikke forsvunnet, men blir nå overdøvet av depresjonen slik at du tror du ikke føler noe. Da er det bare en ting å gjøre - oppsøke hjelp så fort som mulig! Anonymkode: a06fc...961
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #6 Skrevet 5. november 2017 Jeg heller føler ikke så mye for noen. Er passe glad i barna, men av og til kjenner jeg ikke glede ved å ha de i nærheten. Jeg er ikke deperimert. Jeg føler ikke noe slm helst for dyr heller. De er vel mest til mat. Jeg har bare lært å beskytte meg selv fra å bli såret og lei meg, så jeg rett og slett driter i alle andre enn meg (og barna) Anonymkode: 0753f...d03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå