Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #1 Skrevet 4. november 2017 1 dråpe blod. Hadde mensen for 1 uke siden, avsluttet mens for 2-3 dager siden. Ingenting i 2-3 dager, så 1 dråpe blod. Hva kan det være for noe? Ferskt, lys rosa.. men bare bittelitt. Anonymkode: c3fa2...8e6
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #2 Skrevet 4. november 2017 Herregud. Seriøst? En dråpe blod? Hvis du hadde en dråpe blod på fingeren, hva kan det ha vært? Antakelig en blødning. Anonymkode: 1e1cb...945
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #3 Skrevet 4. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Herregud. Seriøst? En dråpe blod? Hvis du hadde en dråpe blod på fingeren, hva kan det ha vært? Antakelig en blødning. Anonymkode: 1e1cb...945 Og hvilken blødning sikter du til, da? Hvis jeg hadde en dråpe blod på fingeren, hadde jeg kuttet meg på noe eller tatt på noe som har hatt blod på seg. Du tror liksom du er så smart Anonymkode: c3fa2...8e6
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #4 Skrevet 4. november 2017 Legg deg på rygg med beina opp og ring 113. Eller ikke! Altså 1 dråpe blod? Glem det, det er ikke alt man trenger å finne grunnen til. Anonymkode: 4cf40...8f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå