Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #1 Skrevet 4. november 2017 Samboeren min dro på fest med jobben i går. Han har vært på fest 2 ganger denne uken før dette..denne festen med jobben varte da fra morgenen av uten drikking såklart før på kvelden. Tingen er det at jeg syntes han har festet litt vel mye i det siste og ble meget irritert når han dro avgårde på jobbfest. Fikk vite rett før han dro at han ikke ble å komme hjem før dagen etter..sitter nå her hjemme og han har ikke kommet hjem enda. Utsjekking fra hotell er vel kl 12 vanligvis? Skal sies at jeg er gravid og vi har 1 barn fra før. Kjenner jeg blir så sint..jeg sa at jeg syntes han kunne holdt seg hjemme fra kvelden i går og bare dratt på det som var på dagtid uten drikking. Det skal sies at det brydde han seg ikke om i det hele tatt og dro avgårde alikevel 😠er ikke dette litt respektløst?han har såklart vært med på alt som heter festligheter og alkohol de siste måneder.. Anonymkode: 8745b...99b
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #2 Skrevet 4. november 2017 Jøss, hva slags uansvarlig guttunge er det du velger å få barn med? Anonymkode: f3817...d27
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #3 Skrevet 4. november 2017 Ja, om jeg trodde mannen skulle komme hjem til lunsj og jeg ikke hadde hørt noe enda ved middagstid hadde jeg blitt seriøst bekymret. Jeg blir aldri sur fordi mannen er borte, men nå har han aldri festet tre ganger i uken, det er veldig unormalt i min verden. Jeg hadde ikke blitt sur for at mannen ble med kollegaene ut på festivas, men de få gangene sånt skjer her i huset sender han alltid en sms om planer endres så han ikke kommer hjem når han er ventet. Det er et minimum av normal folkeskill i et forhold. Anonymkode: 4c6d6...608
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #4 Skrevet 4. november 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jøss, hva slags uansvarlig guttunge er det du velger å få barn med? Anonymkode: f3817...d27 Han er i midten av 30 årene Anonymkode: 8745b...99b
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #5 Skrevet 4. november 2017 "Mannen" din snakker veldig tydelig til deg i øyeblikket, HI. Han forteller deg at han forventer å kunne leve akkurat som han vil, uten å måtte ta hensyn til familien sin, uten å ta ansvar. Han forteller deg at han driter i deg og dine ønsker og behov, og da viser han også at han ikke respekterer deg. Han vil fortsette å leve som om han var singel og uten barn. Det er sannheten. Den "mannen" hadde fått én eneste sjanse når han kom hjem, om han hadde vært min samboer. Jeg hadde gitt beskjed om at hvis han ønsker å beholde familien sin så får han én eneste sjanse, og den er nå. Jeg hadde krevd at vi gikk i parterapi og gitt beskjed om at jeg ringte familievernkontoret mandag morgen. Videre hadde jeg krevd at han begynte å oppføre seg som om han har familie og faktisk vise at han bryr seg og slutte egotrippen, og jeg hadde forventet at han ikke drakk på fester siden han ikke greier å holde det han lover da. Jeg hadde også forventet at han reduserte festingen til et minimum. Og vil han ikke, da hadde jeg bestilt mekling. Om han ikke vil kan du ikke redde forholdet alene, og da er det bedre å ta tak i det nå enn før du er blitt brutt ned av en slik egoist. Jeg blir dessverre ikke overrasket om du finner ut at han har en annen på si, Hi. Det er ikke normalt å være så mye ute og feste når man har barn og gravid kone hjemme. Om han ikke er utro så er han uansett en uansvarlig egoist, og en slik vil du aldri kunne ha et godt liv sammen med hvis han ikke er villig til å endre seg og vanene sine og begynne å ta ansvar. Anonymkode: 6cbb1...895
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #6 Skrevet 4. november 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, om jeg trodde mannen skulle komme hjem til lunsj og jeg ikke hadde hørt noe enda ved middagstid hadde jeg blitt seriøst bekymret. Jeg blir aldri sur fordi mannen er borte, men nå har han aldri festet tre ganger i uken, det er veldig unormalt i min verden. Jeg hadde ikke blitt sur for at mannen ble med kollegaene ut på festivas, men de få gangene sånt skjer her i huset sender han alltid en sms om planer endres så han ikke kommer hjem når han er ventet. Det er et minimum av normal folkeskill i et forhold. Anonymkode: 4c6d6...608 Jeg blir vanligvis ikke sur jeg heller men synes det har blitt mye i det siste og så måtte på død og liv dra på festen å være hele natten å halve dagen etter Anonymkode: 8745b...99b
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #7 Skrevet 4. november 2017 Hi her, jeg føler at han ofte har en sånn enklere å be om tilgivelse enn tillatelse holdning..nå skal det også sies at han har vært utro før men det er mange år siden. Dette var på en slik jobbfest med en kollega. Ikke det at jeg har tenkt noe over det før nå da..sikkert 8 år siden det skjedde Anonymkode: 8745b...99b
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #8 Skrevet 4. november 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hi her, jeg føler at han ofte har en sånn enklere å be om tilgivelse enn tillatelse holdning..nå skal det også sies at han har vært utro før men det er mange år siden. Dette var på en slik jobbfest med en kollega. Ikke det at jeg har tenkt noe over det før nå da..sikkert 8 år siden det skjedde Anonymkode: 8745b...99b Da hadde han i hvert fall ikke fått flere sjanser av meg. Om han er utro eller ikke nå spiller egentlig ikke så stor rolle, han viser at han ikke tar ansvar og at dine og barnas behov kommer langt bak hans egoistiske behov. Fortell ham med det sammen han kommer hjem at hvis han vil beholde familien sin så er det familievernkontoret asap og total omvending av hans egoisme og at han får begynne å ta ansvar. Men når du forteller at han har vært utro tidligere og nå i flere måneder har kjørt et så stort egoløp når du går gravid, da tror jeg dessverre han skjuler noe for deg. Mulig jeg tar feil, men han viser jo alle tegn på det, og han har en historie. Anonymkode: 6cbb1...895
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #9 Skrevet 4. november 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg blir vanligvis ikke sur jeg heller men synes det har blitt mye i det siste og så måtte på død og liv dra på festen å være hele natten å halve dagen etter Anonymkode: 8745b...99b Høres ut som en mann som vil ha i pose og sekk dette? Han vil ha en søt kone, to pene barn, hus og stakittgjerde hjemme, og smtidig ungkarlivets frihet til å leve sitt eget bekymringsløse liv uten å måtte ta ansvar for noe på hjemmebane? Anonymkode: 4c6d6...608
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #10 Skrevet 4. november 2017 Høres utro ut. Ingen orker vel å feste tre ganger i uka når man har full jobb og barn??? Anonymkode: 4d56a...b87
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #11 Skrevet 4. november 2017 Godt å se at det ikke er bare jeg som reagerer på denne oppførselen! Nå har jeg også funnet ut at han har vært hos kompiser i mange timer etter hotellutsjekk og sittet der å drukket... Anonymkode: 8745b...99b
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #12 Skrevet 4. november 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Godt å se at det ikke er bare jeg som reagerer på denne oppførselen! Nå har jeg også funnet ut at han har vært hos kompiser i mange timer etter hotellutsjekk og sittet der å drukket... Anonymkode: 8745b...99b Han forteller deg etter min mening klart og tydelig "jeg er ferdig med forholdet - når skal du gjøre det slutt, for jeg har det så behagelig at jeg ikke kommer til å gjøre noe med det". Han der bryr seg null niks og ingenting om deg. Beklager å si det Jeg hadde gitt ham beskjed om at du mandag bestiller time til mekling for det er helt tydelig at han ikke lenger anser seg som en del av familien. Anonymkode: 6cbb1...895
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #13 Skrevet 4. november 2017 Jeg reagerer på at han ikke er hjemme enda men reagerer også på deg. Hadde mannnen min vært sur og sagt at jeg ikke skulle dra på jobbfest så hadde jeg antakelig festet enda hardere. Man skal ta hensyn til hverandre men ikke bestemme over hverandre. Hvorfor ville du ha han hjemme? Var du veldig sliten og trengte hjelp spesielt i går eller har du bestemt at det blir for mye for HAN? Vi kvinnfolk forventer at vi skal sette reglene og bestemme over husholdet og mannen. Men hadde det vært motsatt så hadde damene blitt elleville. Anonymkode: a9df1...581
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #14 Skrevet 4. november 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg reagerer på at han ikke er hjemme enda men reagerer også på deg. Hadde mannnen min vært sur og sagt at jeg ikke skulle dra på jobbfest så hadde jeg antakelig festet enda hardere. Man skal ta hensyn til hverandre men ikke bestemme over hverandre. Hvorfor ville du ha han hjemme? Var du veldig sliten og trengte hjelp spesielt i går eller har du bestemt at det blir for mye for HAN? Vi kvinnfolk forventer at vi skal sette reglene og bestemme over husholdet og mannen. Men hadde det vært motsatt så hadde damene blitt elleville. Anonymkode: a9df1...581 Hørt om gjensidig respekt????? Anonymkode: 4d56a...b87
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #15 Skrevet 4. november 2017 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg reagerer på at han ikke er hjemme enda men reagerer også på deg. Hadde mannnen min vært sur og sagt at jeg ikke skulle dra på jobbfest så hadde jeg antakelig festet enda hardere. Man skal ta hensyn til hverandre men ikke bestemme over hverandre. Hvorfor ville du ha han hjemme? Var du veldig sliten og trengte hjelp spesielt i går eller har du bestemt at det blir for mye for HAN? Vi kvinnfolk forventer at vi skal sette reglene og bestemme over husholdet og mannen. Men hadde det vært motsatt så hadde damene blitt elleville. Anonymkode: a9df1...581 Var ikke sliten og trengte ingen hjelp men er liksom det å respektere sin gravide partner samtidig som at all denne festingen blir meget anstrengende på forholdet. Anonymkode: 8745b...99b
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #16 Skrevet 4. november 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Var ikke sliten og trengte ingen hjelp men er liksom det å respektere sin gravide partner samtidig som at all denne festingen blir meget anstrengende på forholdet. Anonymkode: 8745b...99b Å bestemme over den andre parten er anstrengende for forholdet. Anonymkode: a9df1...581
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #17 Skrevet 4. november 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å bestemme over den andre parten er anstrengende for forholdet. Anonymkode: a9df1...581 Gud hvor treg er det mulig å være i hodet...? Mannen mangler RESPEKT for sin kone. Det handler ikke om å bestemme over han. Tipper du er mann siden du både tillegger HI meninger hun ikke har, er treg i hodet og utviser neandertalerholdninger selv. Anonymkode: 4d56a...b87
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #18 Skrevet 4. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Å bestemme over den andre parten er anstrengende for forholdet. Anonymkode: a9df1...581 At den ene parten i et forhold melder seg ut for å feste tre dager i uken, det er ikke anstrengende for forholdet? Anonymkode: 6cbb1...895
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #19 Skrevet 4. november 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg reagerer på at han ikke er hjemme enda men reagerer også på deg. Hadde mannnen min vært sur og sagt at jeg ikke skulle dra på jobbfest så hadde jeg antakelig festet enda hardere. Man skal ta hensyn til hverandre men ikke bestemme over hverandre. Hvorfor ville du ha han hjemme? Var du veldig sliten og trengte hjelp spesielt i går eller har du bestemt at det blir for mye for HAN? Vi kvinnfolk forventer at vi skal sette reglene og bestemme over husholdet og mannen. Men hadde det vært motsatt så hadde damene blitt elleville. Anonymkode: a9df1...581 Hva med ungen. Er det bare konemors annsvar at han vil ha to unger? Bare hun som sal handle og vaske huset ......, Hadde ikke vært aktuelt å ha en slik drittunge i hus. Vil han være singel får han bo uten familie og unger Anonymkode: a5d8c...355
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå