Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #1 Skrevet 4. november 2017 Vurderer å bytte beite. Har jobbet som lærer i en evighet. Elsker å jobbe med ungdom, og har samarbeidet mye med barnevern. Får "alltid" klasser med mye å ta tak i, da jeg liker denne utfordringen. Jeg tenker at det kunne vært interessant å prøvd seg en periode, der jeg kun hadde fokusert på ungdommene, og ikke undervisningsbiyen. Jeg kom over et vikariat i en bolig, og tenker at et vikariat er perfekt. Da vil jeg få prøvd ut om dette er noe for meg, så er det kun for 6 mnd. Jobben er i turnus. Det jeg lurer på, er om noen har jobbet slik? Hvordan er det? Hvor mye blir turnustillegget på? Jeg vil gå ned en del i lønn, men kanskje turnustillegget kan kompensere noe? Takker for alle svar! Anonymkode: 53fd8...757
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #2 Skrevet 4. november 2017 Jeg jobber turnus i bolig, blir vel noe av det samme. Hvorfor blir du å gå ned i lønn? Er du utdannet lærer? Da har du sannsynligvis den høgskoleutdanningen som skal til for å kunne jobbe som terapeaut der? med mindre det er en assistent vikariat du skal inn i? Jeg tror ikke du vil gå ned i lønn uansett. Men dette er de tilleggene jeg får: Kveld/natt: 88,- pr time Helg: 79,- pr time Helligdag: 133% av timeslønn i tillegg. I oktober hadde jeg tillegg på 4050,- Anonymkode: 4a61c...cc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå