Gå til innhold

Brunt utflod 11+6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Som overskriften sier så begynte jeg i dag å få brunt utflod. Det kommer ikke alt for store mengder, men det er så det holder for å gjøre meg nervøs. Drypper også en eller to dråper i do når jeg har tisset. 

Hva ville du gjort i min situasjon?

avventet å se hvordan det utarter seg eller om det gir seg? Eller ringe føden/legevakt? 

Er jo Fredag, men kvier meg til å gå å være nervøs helt til jeg evt får tak i legen på Mandag. Dette er mitt 3 svangerskap, blødde en liten mengde rundt samme tid med min siste, men da kom det en liten mengde blod, å så ga det seg. Min bekymring ligger nå på at det fortsetter å komme brunt utflod og er redd det skal ta seg mer opp og at jeg begynner å blø i natt/morgen og med smerter. Kjenner antydning til smerter nå men vet ikke om det bare er psykisk :( 

jeg som gledet meg til å bikke 12 uker i morgen :( 

håper på noen innspill på hva jeg skal/evt kan gjøre. Kom gjerne med både gode og dårlige erfaringer rundt det samme. 

Anonymkode: 14302...967

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det og de brydde seg ikke engang, sa det var mer vanlig enn uvanlig. 

Gikk over etter to-tre dager her. 

Men for å roe deg selv kan du jo ringe føden å høre om du kan få lov å komme?❤️

Pust ut, dette går helt sikkert bra!

Anonymkode: 31be1...10c

Skrevet

Det er ikke godt å si hva det kan skyldes, men som hun over her skriver, så er det like vanlig som uvanlig...

selv slet jeg med en del brunlig utflod de første ukene alle gangene jeg har vært gravid, det har endt i både MA, sa og vellykket svangerskap...krysser fingrene for at alt er i orden :)

Anonymkode: 097ad...6ca

Skrevet

Takk for svar jenter ❤️

Jeg ringte føden og legevakt. Jeg ble overraskende godt tatt vare på. De tok meg inn med en gang og fikk en gu og innvendig ul midt i natten 🙈

Alt stod heldigvis bra til og babyen sprellet og hjertet banket som bare det 😍 De hadde ikke nå god forklaring på hvorfor jeg hadde denne utfloden/blodet bortsett fra at det kunne skje mange i graviditeten uten at det trengte å bety noe fare 😊

Jeg er så takknemlig for at de tok meg så seriøst, det lettet så mange kilo av skuldrene mine og gjorde meg godt. Var jo heldig som fikk en liten titt og tilogmed bilde med meg hjem 😊

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar jenter ❤️

Jeg ringte føden og legevakt. Jeg ble overraskende godt tatt vare på. De tok meg inn med en gang og fikk en gu og innvendig ul midt i natten 🙈

Alt stod heldigvis bra til og babyen sprellet og hjertet banket som bare det 😍 De hadde ikke nå god forklaring på hvorfor jeg hadde denne utfloden/blodet bortsett fra at det kunne skje mange i graviditeten uten at det trengte å bety noe fare 😊

Jeg er så takknemlig for at de tok meg så seriøst, det lettet så mange kilo av skuldrene mine og gjorde meg godt. Var jo heldig som fikk en liten titt og tilogmed bilde med meg hjem 😊

Så godt å høre at du ble tatt på alvor og fikk komme til undersøkelse og at alt står bra til med den lille 💕

Anonymkode: 097ad...6ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...