Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #1 Skrevet 3. november 2017 Noen som har gjort det og kan anbefale noe? Kort vei til tuben er greit. Og litt butikker, restauranter i nærheten er fint. Anonymkode: 988e8...a20
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #2 Skrevet 3. november 2017 Har leid leilighet i Camden. Supert distrikt! Kort vei til bane, Regents Park, Zoo etc. Anonymkode: f02a8...374
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #3 Skrevet 3. november 2017 Hvilken nettside leide du gjennom? Anonymkode: 988e8...a20
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #4 Skrevet 3. november 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilken nettside leide du gjennom? Anonymkode: 988e8...a20 Husker ikke. Det var en av hotellbookingsidene. Jeg kan prøve å finne den. Skulle jeg leid leilighet igjen ville jeg nok sjekket Airbnb også. Leiligheten vi leide var helt ok, og beliggenheten var super! Anonymkode: f02a8...374
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå