Gå til innhold

Bidrag gjennom NAV-mer eller mindre enn privat avtale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når man i privat avtale har fulgt bidragskalkulatoren til NAV?

Anonymkode: 5077a...d76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nav kalkulatoren viser hva du har rett på. Og det er helt klart lettere gjennom NAV. 

Anonymkode: 60e0e...d6b

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nav kalkulatoren viser hva du har rett på. Og det er helt klart lettere gjennom NAV. 

Anonymkode: 60e0e...d6b

Det er det nok :) Jeg bare lurer på om bidraget kan endres betraktelig fra å gå fra en privat avtale (har fulgt bidragsveilderen deres for å regne ut hvor mye) til en avtale gjennom NAV, eller vil beløpet bli det samme?

Skrevet

Her har bidraget blitt mindre etter å ha gått fra privat avtale til å ta det gjennom nav.

Anonymkode: 6739f...cdc

Skrevet

Her ville ex betale kun en tusenlapp, fordi han syntes det var nok. Dermed fikk jeg nav til å beregne og fastsette etter inntekt og endte opp med kr 4150,- 😜 

Anonymkode: 490b6...4de

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Her ville ex betale kun en tusenlapp, fordi han syntes det var nok. Dermed fikk jeg nav til å beregne og fastsette etter inntekt og endte opp med kr 4150,- 😜 

Anonymkode: 490b6...4de

Oh såpass! 

Vi har hatt privat avtale på det samme som bidragskalkulatoren til NAV sa, nå vil far ha avtale gjennom NAV. Det får meg til å tenke at det er fordi han betaler mindre... jeg har ikke fått noe papirer enda, så jeg vet ikke hva beregningen deres blir, men burde jo være det samme beløpet, tror jeg :ph34r:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...