Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #1 Skrevet 3. november 2017 Var hos tannlegen min idag. Kommer dit å venter i stolen min og da kommer det ei jente å presenterer seg og sier hun er tannlegestudent. Jeg spør skal du gjøre alt og hun sier jeg skal starte så kommer tannlegen din. Det var kun rens og polering jeg skulle ha. Det endte opp med at hun gjorde alt og tannlegen min kom bare på slutten og så over. Fikk ikke sjangs til å si noe da jeg hadde de greiene i munnen hele tiden. Og attpåtil betalte jeg full pris. Jeg ble skikkelig forbannet. Skulle jeg ikke fått valg : går det greit om studenten gjør det eller tannlegen din? Kall meg gjerne rar, men jeg vil ikke ha hvem som helst til å tukle med mine tenner. Hvordan hadde dere reagert?? Anonymkode: 46a86...0fe
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #2 Skrevet 3. november 2017 Var dette på en offentlig tannklinikk? Det er studenter på tiende semester som er utplassert (i alle fall i osldistriktet). Altså er det kort tid til studenten er ferdig. Det er mye praksis i løpet av tannlegestudiet, og du kan føle deg helt trygg på at undersøkelse og rens er noe de mestrer. Men rart at du ikke fikk beskjed, det er jeg enig i. Anonymkode: 26fcd...43a
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #3 Skrevet 3. november 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Var dette på en offentlig tannklinikk? Det er studenter på tiende semester som er utplassert (i alle fall i osldistriktet). Altså er det kort tid til studenten er ferdig. Det er mye praksis i løpet av tannlegestudiet, og du kan føle deg helt trygg på at undersøkelse og rens er noe de mestrer. Men rart at du ikke fikk beskjed, det er jeg enig i. Anonymkode: 26fcd...43a Ikke offentlig men privat tannklinikk. Jeg er forsåvidt enig med deg, men jeg synes allikevel jeg burde ha fått beskjed eller valg iallefall. Hi Anonymkode: 46a86...0fe
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #4 Skrevet 3. november 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke offentlig men privat tannklinikk. Jeg er forsåvidt enig med deg, men jeg synes allikevel jeg burde ha fått beskjed eller valg iallefall. Hi Anonymkode: 46a86...0fe Det blir vel det samme som å komme til en legestudent, det er ikke så mye valg det heller alltid Anonymkode: d3742...ba0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå