Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #1 Skrevet 3. november 2017 jeg flyttet inn til en tidligere eks- kjæreste. bodd her i 2 år, egentlig ikke følt at vi er kjærester, bare samboere med separate liv. I sommer begynte han smått å endre på ting. Han var mer hjemme, åpnet opp tanker han ikke hadde delt før, deltok på "mine" aktiviteter. Jeg har alltid prøvd å delta på Hannes aktiviteter hvis jeg har hatt mulighet. De to-tre siste ukene tar han enda mer av. Kommer hjem med blomster, lunsj, betaler en regning for meg, gir meg så mye sex jeg vil ha, ønsker å avlaste meg med mine gjøremål, klemmer og kysser.. hva har skjedd( jeg klager ikke) altså.. men er litt forundret.. dette her er en mann som er veldig forutsigbar, og kommer aldri med overraskelser.. noen som har opplevd lignende. ? Anonymkode: 0badc...25a
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #2 Skrevet 3. november 2017 Kan han ha dårlig samvittighet for noe? Kanskje han har opplevd noe tungt og vanskelig som gjør at han har skjønt hva som er viktig i livet? Vanskelig å vite ☺ Anonymkode: 6d4c0...81d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #3 Skrevet 3. november 2017 Eksen min ble også sånn helt plutselig.det viste seg at han hadde vært utro en god del ganger Anonymkode: 1050b...ea5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #4 Skrevet 3. november 2017 Jeg forstod ikke helt hvem han er. Er han x dn din du bare flyttet hjem til for å bo i samme hus? Eller er det kjæresten din? For om det i såfall er x en din du flyttet sammen med forstår jeg ikke helt den delen med gir meg så mye sex jeg vill??? Anonymkode: c0626...98f
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #6 Skrevet 3. november 2017 2 timer siden, the amazing spidermamma skrev: Og hvem er Hanne? Det lurte jeg også på...... Anonymkode: e4522...4f3
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #7 Skrevet 3. november 2017 Dårlig samvittighet. Anonymkode: 07973...957
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #8 Skrevet 3. november 2017 Tenk om han bare er blitt skikkelig forelska. Ta praten Anonymkode: 84bb4...5b2
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #9 Skrevet 3. november 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Tenk om han bare er blitt skikkelig forelska. Ta praten Anonymkode: 84bb4...5b2 Jeg tørr ikke å spørre? Redd for at jeg ødelegger magien her. Men veldig nyskjerrig Anonymkode: 0badc...25a
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #11 Skrevet 3. november 2017 ...han er sikkert utro og har dårlig samvittighet.. Anonymkode: 72ee1...e76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå