Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #1 Skrevet 3. november 2017 Jeg er redd for terror, og det føles ekstra ille når vi skal ha med barna. Er jeg overnervøs? Mannen min mener det ikke er noe problem. Hva tenker dere? Anonymkode: 579be...367
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #2 Skrevet 3. november 2017 Sjansen for at dere opplever terror i London er mindre enn sjansen for å kræsje på motorveien.... At det blir et terroranslag i London akkurat når dere er der, og at det skjer akkurat i den gata dere befinner dere er forsvinnende liten. Selvfølgelig kan det skje, men sjansen for at du får kreft eller kommer i en bilulykke er større. Man kan ikke gå og engste seg sånn. Anonymkode: 987c5...64d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #3 Skrevet 3. november 2017 Terror slo meg ikke i det hele tatt, da jeg leste overskriften. Jeg antok du ville spørre om det var noe for så små barn i London. Og jeg hadde tenkt å si at London i desember antakeligvis blir kaotisk, folksomt og stress for så små barn. Storbyferie er sjeldent gøy for barn. Anonymkode: de00f...cd8
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #4 Skrevet 3. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Terror slo meg ikke i det hele tatt, da jeg leste overskriften. Jeg antok du ville spørre om det var noe for så små barn i London. Og jeg hadde tenkt å si at London i desember antakeligvis blir kaotisk, folksomt og stress for så små barn. Storbyferie er sjeldent gøy for barn. Anonymkode: de00f...cd8 Det er jeg veldig uenig i. Jeg har vært mange ganger i London med barn, og de elsker det! Anonymkode: 6f196...f84
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #5 Skrevet 3. november 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jeg veldig uenig i. Jeg har vært mange ganger i London med barn, og de elsker det! Anonymkode: 6f196...f84 Har du vært i London i desember med en 3-åring? For det er IKKE det samme som å besøke London i april med en 8 åring. Anonymkode: de00f...cd8
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #6 Skrevet 3. november 2017 Jeg jobber en del i London og jeg har tradisjon på å dra på julegaveshopping anhvert år. Altså jeg har en del erfaring. London er topp for barn, men ikke i førjulstiden. Handlegatene er så tettpakket med folk at den største risikoen der er at det skjer noe med barna pga folkemassene og ikke terror. Jeg hadde aldri i verden tatt de med dit i førjulstiden. Anonymkode: 49027...58c
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #7 Skrevet 3. november 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg jobber en del i London og jeg har tradisjon på å dra på julegaveshopping anhvert år. Altså jeg har en del erfaring. London er topp for barn, men ikke i førjulstiden. Handlegatene er så tettpakket med folk at den største risikoen der er at det skjer noe med barna pga folkemassene og ikke terror. Jeg hadde aldri i verden tatt de med dit i førjulstiden. Anonymkode: 49027...58c Nemlig! Anonymkode: de00f...cd8
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #8 Skrevet 3. november 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Har du vært i London i desember med en 3-åring? For det er IKKE det samme som å besøke London i april med en 8 åring. Anonymkode: de00f...cd8 Ikke med treåring, men med ettåring, toåring, fireåring, seksåringer og eldre. London er paradis for barn, om man bare styrer unna Oxford street i rushet. Jeg er veldig godt kjent i byen, og hadde ikke hatt et øyeblikks betenkelighet med å ta med en treåring. Anonymkode: 6f196...f84
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #9 Skrevet 5. november 2017 kan like godt slutte og leve da , hvis man skal gå rundt og være redd, akkurat det terriostene ønsker. nei dra og kos dere Anonymkode: b8a2e...b5f
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #10 Skrevet 5. november 2017 Når skal dere, hva skal dere etc.? Jeg har bodd der borte med barn, eller ikke bodd i selve London med barn, vi bodde på landsbygda. Med en mor som digger London, måtte barna være med fra eldste var liten. Mine har alltid digget storbyen, både før og i juletida, og resten av året. Vi reiser fremdeles dit, og var der i jula senest i fjor. Terror? Tja, det er jo alltids en risiko, men den er minimal. Hadde ikke latt det stoppe meg. Har selv mine irrasjonelle frykter, det er ikke greit. Er dette en situasjon du kan unngå? Da hadde jeg nok gjort det, det er ikke greit å være redd. Har du mange slike frykter så bør du jo søke hjelp, men å være redd for London i romjula, om det ikke er en spes grunn til å dra dit da, det er jo neppe et stort problem i hverdagen. Anonymkode: edf48...04b
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #11 Skrevet 5. november 2017 Terror trussel eller ei, jeg hadde gjort mye for å slippe å gå rundt i London med barn i den alderen der.. Anonymkode: 9f49b...b27
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #12 Skrevet 5. november 2017 På 11/3/2017 den 9.52, Anonym bruker skrev: Jeg jobber en del i London og jeg har tradisjon på å dra på julegaveshopping anhvert år. Altså jeg har en del erfaring. London er topp for barn, men ikke i førjulstiden. Handlegatene er så tettpakket med folk at den største risikoen der er at det skjer noe med barna pga folkemassene og ikke terror. Jeg hadde aldri i verden tatt de med dit i førjulstiden. Anonymkode: 49027...58c Oxford street, covent garden etc er jo et mareritt når som helst. Men London, hvis man drar på de rette stedene, er jo paradis for unger!! Anonymkode: c47b9...9f0
Puppen og lillemor Skrevet 5. november 2017 #13 Skrevet 5. november 2017 På 11/3/2017 den 8.57, Anonym bruker skrev: Jeg er redd for terror, og det føles ekstra ille når vi skal ha med barna. Er jeg overnervøs? Mannen min mener det ikke er noe problem. Hva tenker dere? Anonymkode: 579be...367 Jeg bor i London med en 4-åring og en6-åring. Tror ikke du skal være så mye mer redd for terror i London enn andre steder.. vi som bor her lar det i hvert fall ikke stoppe oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå