Gå til innhold

Klarer ikke kople til Bluetooth - Iphone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min IPhone finner ingen enheter. Ser at flere foreslår å nullstille tlf., men når jeg trykker inn knappen nede på tlf. + den på høyre side så tar den bare et skjermbilde, uansett hvor lenge jeg holder dem inne.... Hva kan være galt?

Anonymkode: 7d616...db2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å skru av bluetooth, og så på igjen?

Anonymkode: 59c24...02d

Skrevet

Når min slår seg litt vrang, pleier jeg å slå den av, vente noen sekunder og slå den på igjen. Da funker det stort sett greit. Ville prøvd dette først.

Ellers må du naturligvis sjekke at enheten du prøver å søke opp er mulig å finne.

Skrevet

Du må holde knappene inne i minst ti sek. Hold, hold, hold. 

Anonymkode: db4ad...e02

Skrevet

Takk for svar! Jeg har slått Bluetooth av og på og slått tlf. av og på. Jeg har forsøkt å nullstille tlf. ved å holde inne knappene, men selv om jeg holder i minst 30 sekunder så skjer det ingenting......

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar! Jeg har slått Bluetooth av og på og slått tlf. av og på. Jeg har forsøkt å nullstille tlf. ved å holde inne knappene, men selv om jeg holder i minst 30 sekunder så skjer det ingenting......

Prøv å holde enda lenger. Mannen min sin tlf oppførte seg likt, og på den måtte jeg holde knappene inne i en evighet. Til slutt ga den etter og skrudde seg av. 

Anonymkode: db4ad...e02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...