Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #1 Skrevet 2. november 2017 Jeg prøve? Kroppen min reagerer sterkt på alt mulig..Har prøvd 2 forskjellige p-piller og P-plaster. Fikk sterke hormonforstyrrelser. Og måtte slutte. Stav og p-sprøyte er ikke aktuelt. Samtidig har jeg ganske kraftig mens, og mye mens smerter... Så fikk høre at spiral antakelig heller ikke ville være noe gunstig. Så, what to do then? Kondom ønsker ingen av oss. Anonymkode: ccc16...e58
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #3 Skrevet 3. november 2017 Hva med å prøve spiral? Jeg har satt inn kobber spiral og var stresset da jeg blør en del med smerter. Fikk litt økt mengde men null smerter og det går veldig fint her altså! Beste prevensjonen noen gang Anonymkode: aff6a...785
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #4 Skrevet 3. november 2017 Her ble det "hopp av i svingen" og kontroll på el i 7år. (Ingen krise hvis gravid, så klart. Fått to planlagte barn. Og nå tar mannen en for laget og steriliserer seg👍 Jeg tåler ingen hormonell prevensjon (nuvaring gikk i en kort periode, den virker mer lokalt -sammenlignbart med hormonspiral. Brukte nuvaring for å se om jeg ville tålt hormonspiral), og derfor blir det sånn. Anonymkode: 86e27...c08
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #5 Skrevet 3. november 2017 Jeg tåler heller ikke hormonprevansjon. Her ble det å få de barna vi ville ha på rappen også sterilisere seg. Fikk fire barn på 8 år også snipp snipp Anonymkode: 0d594...e51
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #6 Skrevet 3. november 2017 Gynefix-spiral skal fungere bra. Anonymkode: 4fef7...c7d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #7 Skrevet 3. november 2017 Hadde prøvd hormonspiral. Den har lite hormoner og virker lokalt. Mye mindre bivirkninger enn p-piller. P-piller har både østrogen og gestagen mens hormonspiral bare har gestagen. Mange som tåler den fint selv om de mener de reagerer på p-piller. Hormonspiral hjelper i tillegg mot både sterke blødninger og menssmerter. Mange mister blødningene helt. Dessuten er hormonspiral like sikkert som sterilisering. Det er altså verdt å prøve ut. Anonymkode: b6e81...24c
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #8 Skrevet 3. november 2017 Bruker babycomp 😁 Anonymkode: ccec2...db9
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #9 Skrevet 4. november 2017 Hormonspiral, helt klart. Like lite hormoner som en minipille i uka og mensen reduseres kraftig eller forsvinner helt. Anonymkode: c5e84...a0b
Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #10 Skrevet 4. november 2017 Anbefaler å prøve en periode på minipiller før du tester hormonspiral, jeg tåler ingen av delene. Anonymkode: 0d594...e51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå