Gå til innhold

Flaut å snakke om

Anbefalte innlegg

Skrevet

sex med kjæresten.. Vet det er "barnslig" men jeg får det ikke til.. Jeg har veldig vanskelig for å få orgasme sammen med noen. Har vært alene i en del år og blitt vant med mine leketøy. Dette er på en måte dumt da jeg har blitt "avhengig" av disse for å få det til. Har prøvd et par ganger sammen med han, men klarer ikke å slappe av helt.. Han blir utålmodig og vil bare kjøre på med inn og ut, og ferdig med det liksom.. Men jeg får ikke noe ut av det. Veldig ofte etter sex er jeg lei meg. Han spør ofte om det går bra, og jeg sier ja.. Skjuler at jeg er skuffet. Men så klart, mest skuffet over meg selv som ikke får det til.. Vil prate med han om det, men får det ikke til.... Han vil ofte ha sex og jeg har vært den som har sagt nei noen ganger, pga hva er vitsen med å ha sex uten å få noe ut av det.. Huff.. andre som har det sånn? Har tenkt siste uken at jeg må snakke med han og fortelle hva jeg føler osv.. Men føler det aldri passer å ta det opp. Skal jeg gjøre det når vi legger oss i sengen før det evt blir noe sex? 

Anonymkode: 9c910...410

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det beste er å snakke om det utenfor sengen.

Kanskje du kan forsøke å skrive til ham hvis du har vanskelig for å snakke om det? Da kan det være et greit utgangspunkt å snakke rundt. Spør også ham hva han ønsker av sexlivet dere.

Tror dere kunne hatt nytte av å gå til en sexolog. Vet du har sagt at du ikke får til å snakke om det, men jeg tror det kan være mye enklere å snakke sammen med en som er der for å hjelpe dere. Verdt å forsøke, for sexlivet er jo en så viktig del av et kjæresteforhold, at hvis dere begge fortsetter å være frustrerte så risikerer dere at dere sklir fra hverandre.

Jeg ville sluttet helt med de sexleketøyene en periode, prøv heller å gjøre det godt for deg selv, oppdag kroppen din på nytt og oppdag at du kan få tenning og orgasme også uten sterke sexleketøy. Det blir på samme måte som enkelte menn som bare har runket seg selv i lang tid ofte må slutte å runke en periode for å trene opp igjen sensibiliteten i underlivet.

Bare begynn å snakke med kjæresten, det er ofte verst før dere kommer i gang. Mye verre å grue seg enn å faktisk gjøre det. Husk også at dere har akkurat samme mål - dere ønsker begge et godt sexliv.

Kast deg ut i det, men ta det utenfor senga. Da er dere ikke så sårbare.

Anonymkode: 401f2...62b

Skrevet

Du kan jo prøve å styre hendene hans litt i retning underlivet ditt, før han rekker å peise på. Då kan dere få varmet opp litt, test forskjellige stillinger, stimuler deg selv og et annet tips, pust godt med magen :)

Anonymkode: d6965...577

Skrevet

Spør på vei til senga om han kunne vært interessert i å bruke vibrator med deg under akten? Noen syns det er pirrende..

Du kan iallfall ikke fortsette som du gjør nå, det blir ikke bra for noen av dere. Vet han at du ikke får orgasme, eller faker du?

Om det er sistnevnte: slutt med det med en gang!! ;)

Kan også anbefale deg omgyes.com, der er det god hjelp i både teknikker og masse tips om hvordan man kan snakke med partneren sin om hva man liker. Det er jo også mulig å se på det sammen? :)

Anonymkode: 7490f...ff6

Skrevet

Jeg faker ikke, og han vet at dette er vanskelig for meg.. Tidligere presterte han å si at jeg var den eneste han hadde vært med, som var så treig.. Det hjalp ikke akkurat på min selvtillit... :( Han sier også at det er ikke hans feil, og det er jo sant..jeg har selv ansvar for at jeg også har det godt. Problemet er at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal få det til uten vibrator.. 

Anonymkode: 9c910...410

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...