Gå til innhold

Dere som har peiling: Hvor mye kan jeg selge en iPhone 6s for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal sies at den har knust skjerm. 

Anonymkode: eb555...a00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iphone holder seg godt i pris, men knust skjerm trekker ned. Hvis den har mye lagringsplass, så trekker det opp. Vil tippe alt fra 1500-2500.

Anonymkode: d2cd2...719

Skrevet

32 GB eller?

Den koster jo 4800 ny, og noe mer enn halv pris får man ikke for en brukt. Så om du tenker 2400 for en brukt, også må du trekke fra det det koster å bytte skjerm, det koster vel fra 1000-1500 kr, så da tenker jeg du kan ta 1000-1500 for en 32 GB

Anonymkode: 7ad88...505

Skrevet

Jeg skiftet akkurat skjerm på 6s for 2500 kr hos Eplehuset.

Anonymkode: 68c9d...2eb

Skrevet

Sjekk finn.no

Anonymkode: bf78f...8d0

Skrevet

Med knust skjerm.. ca 0 kr hadde jeg betalt. Får en brukt i fin stand til 2500 kr, og bytte av skjerm koster mye. Men prøv å legg den ut på fb som budrunde. Start på 500 kr, så får du til slutt en pris som noen er villig til å betale 👍

Anonymkode: 4b46e...f34

Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt en med knust skjerm. Den må skiftes hos godkjente reparatører. Da koster det 2500. Og en brukt iPhone er ikke verdt mer enn det i mine øyne. 

Anonymkode: 8a33b...549

Skrevet

Mannen min kjøpte en iPhone 6s brukt igår,betalte 2200 for den. Nytt batteri,med kvittering og den var ca 18 mnd gammel :D så ville ikke betalt mye for en med knust skjerm.. kanskje det lønner seg å få en mobilnerd å skifte skjerm til en 1000lapp og så selge den

Anonymkode: b9315...e7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...