Gå til innhold

Hjelp, trenger noen synspunkter fra andre (hus)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om dette huset? https://www.finn.no/103056955

Endelig ett hus som hadde passet oss i størrelse. Men så er det en god del negative ting. Blant annet ekstremt dårlig kollektiv tilbud og festetomt. Men hjernen og hjertet sier helt forskjellig. 

 

Anonymkode: 4bbbd...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hyppige bussavganger, står det i annonsen? Fint hus, men trenger mye maling for å bli kvitt all furua. Det mangler garasje, forresten. 

Festetomt er ulempe, ja. 

Anonymkode: 178ee...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hyppige bussavganger, står det i annonsen? Fint hus, men trenger mye maling for å bli kvitt all furua. Det mangler garasje, forresten. 

Festetomt er ulempe, ja. 

Anonymkode: 178ee...158

Ja hyppig er relativt i rushen to ganger ellers en gang i timen🙄 er enig trenger maling og trappen er meget slitt. Garasjen er en ulempe også ja! 

Noen her med erfaring om festetomt?

Anonymkode: 4bbbd...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint sted, og kjenner folk som trives veldig bra der oppe. Busstilbudet er upåklagelig, både retning Mjøndalen og retning byen. Digert hus, deilig! Festetomt vet jeg ikke noe om.

Anonymkode: 7cefb...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan dessverre ikke stort om festetomt, så kanskje sjekk opp litt mer rundt det. Men fra bildene ser det jo ut til at det er et etablert boligområde, så det er vel kanskje lang "leie" på tomten? 

Ellers er det stort og fin hus. Må pusse opp endel, men det tar man over langen når man har bodd seg inn. Feil side av Drammen for min del, men for en utsikt. Tommel opp fra meg.

Anonymkode: 7335d...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...