Gå til innhold

Barnevernleder fikk sparken.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har du drukket? 

Det står absolutt ikke noe i artikkelen som tilsier at han har foretatt vedtak som må omgjøres. Han har hatt en midlertidig lederstilling pga at det ikke har vært andre personer som kunne/ville ha stillingen. Siden han er innleid konsulent, blir han avsatt når noen kan erstatte han. Det er ingen dramatikk i å avsette noen i en midlertidig stilling. 

Anonymkode: 7b81c...741

Skrevet

Nå er det sånn at omsorgsovertakelser er svært kostbart. Kommunen tjener absolutt ingenting på dette, men må betale dyrt. Om noe må omgjøres, er det NPK heller snakk om at barnevernet ikke har gjort nok for utsatte barn- for å spare penger. 

Anonymkode: 937d9...d48

Skrevet

'Tenk om det er mange uskyldige som ble fratatt barna sine pga han som bare ville tjene penger'

Det er fylkesnemnd og tingrett, ikke barnevernleder, som vedtar omsorgsovertagelse

Anonymkode: 4ce64...d60

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det sånn at omsorgsovertakelser er svært kostbart. Kommunen tjener absolutt ingenting på dette, men må betale dyrt. Om noe må omgjøres, er det NPK heller snakk om at barnevernet ikke har gjort nok for utsatte barn- for å spare penger. 

NPK = nok 😳 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja det kan være. Beklager hvis jeg har tatt feil, jeg forstod bare ikke saken helt. Mener det stod noe om at alle vedtak som ble tatt av han må sees nærmere på for å kvalitetssikre osv. Så forstod det slik at de tjener penger på å ta barna fra foreldre. 

Anonymkode: ab695...731

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja det kan være. Beklager hvis jeg har tatt feil, jeg forstod bare ikke saken helt. Mener det stod noe om at alle vedtak som ble tatt av han må sees nærmere på for å kvalitetssikre osv. Så forstod det slik at de tjener penger på å ta barna fra foreldre. 

Forklar meg hvordan i gulrotåkeren barnevernet tjener penger på "å ta barna fra foreldre" som du sier. Jeg venter i spenning. 

Anonymkode: 3f4ef...c08

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Som er den klassiske saken for hvordan konspirasjonsteorier og bv-motstandere blir til. Noen leser noe de ikke forstår pga manglende IQ og samfunnsforståelse, trekker egne fryktbaserte konklusjoner og sprer dem blant likesinnede. 

Anonymkode: 7b81c...741

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...