Gå til innhold

Unger som henger på butikkene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tre barn og de to eldste er 9 og snart 12 år. De har venner som henger på butikken nesten hver dag. Er jeg innom senteret her etter skoletid for å handle middag, sitter de å spiser boller, sjokolade og drikker brus. 

Jeg synes ikke det er greit at mine gjør det etter skolen eller på ettermiddagene. Flere av vennene er gode og runde, og mange går ikke på aktiviteter. Merker jo at ungene reagerer på at de ikke får lov. Er som sagt ikke alle som gjør det, men veldig mange. Jeg som er streng? 

Anonymkode: e2343...f2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei syns ikke du er streng. Jeg har også 9 og 12 åring og det er kun eldste som har fått vært på kjøpesenteret 3-4 ganger med venner, men da har de også ting de skal kjøpe der og ikke bare for å henge.

Anonymkode: cb8ad...1ee

Skrevet

Enig med deg! Min 12 åring er den eneste i vennegjengen som ikke får lov å henge på senteret etter skolen eller i helgene. Jeg synes ikke de har noe å gjøre på et senter uten oppsyn av en voksen. Er selv i permisjon nå og observerer mange 12-14 åringer som heller burde gjort noe annet å støye rundt på senteret.

Anonymkode: a16cb...bf6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...