Mumua Skrevet 2. november 2017 #26 Skrevet 2. november 2017 1-2 ganger i mnd drar jeg og samboeren på burger king og mesker oss før vi ukeshandler. Take-away pizza er så dyrt at jeg får meg ikke til å kjøpe det, men baker selv ca hver helg. Ellers har vi veldig sjeldent take-away siden det er langt til ei god kebabsjappe.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #27 Skrevet 2. november 2017 Pizza - aldri! sushi - 1-2 ganger i måneden. Anonymkode: 702ca...0aa
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #28 Skrevet 2. november 2017 Jeg vil tro det er en gang i uken, ca. Men sjelden pizza. Anonymkode: e17ce...a3e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #29 Skrevet 2. november 2017 1-2 ganger i mnd, men aldri pizza. Er bare sånne billige gatekjøkken som leverer her, og de har ikke noe god pizza (prøvd alle), men noen av dem har god kebab, biffsnadder og burger. Hadde dolly dimples levert her så hadde det nok blitt mest pizza. Anonymkode: eb2aa...7cd
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #30 Skrevet 2. november 2017 Pizza: Aldri. Med en som har cøliaki blir det for dyrt. Den glutenfrie pizzan er så liten at den går spm porsjonspizza men koster det samme som stor pizza. Det gjør det umulig for oss å dele en pizza. Burger: Ofte, ca snnen hver uke. Kjærkomment når dagen løper for fort. Kebab: Kveldsmat til meg og mannen ca en til to ganger i mnd. Anonymkode: 7842e...aba
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #33 Skrevet 5. november 2017 På 02.11.2017 den 18.07, Anonym bruker skrev: Max en gang i året. Dagen vi kommer hjem fra sommerferie. Alt er kaos. Kjøleskapet er tomt. Alle er slitne. Da har vi enkelte ganger bestilt pizza. Anonymkode: aa069...fcc Det pleier vi også å gjøre, og når vi kommer hjem fra helgeturer og alle er sultne og slitne. Ellers kanskje 2-3 ganger i året. Tipper ca 5-6 ganger i året til sammen. Anonymkode: 305db...d63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå