Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #1 Skrevet 2. november 2017 Har en solstråle som siden fødsel har sovet mye. I begynnelsen første ukene pga gulsot. Hun har hatt noen uroligheter i perioder med utviklingstrinn. Nå siste mnd sover hun plutselig lang økt på dagen. Her er dagen hennes: legges mellom 19-20 og våkner hver 3-4.time for amming. Kl 7-8 står vi opp. Da har hun sovet i 12 timer. Så er hun våken i 2-2.5time og sover en 30-40min dupp, så våken 1time også kan kun sove 2 til 2.5 time igjen. Også våken par timer også sovne for kvelden. Hun spiser godt , legger på seg mer enn bra nok, 2 bæsje bleier per dag, flere tisse bleier. Smiler og ler. Viser misnøye når hun er sliten, klar, sulten og trøtt. Men har begynt å tenke på om det er for mye dupping? Anonymkode: e96d9...1b5
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #2 Skrevet 2. november 2017 Syns det høres normalt ut. Barn er jo forskjellige. Noen trenger mye søvn, mens andre trenger mindre. Nå er det lenge siden mine barn var så små, men begge to hadde ingen rutine på dagsoving på den alderen. Ene dagen kunne de sove 4 lurer på 1 time hver, og neste dag 2 lurer på 2-3 timer hver. Begge sov minst 12 timer på natten. Anonymkode: f13d5...0b1
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #3 Skrevet 2. november 2017 Ingenting galt der. Pris deg lykkelig over at babyen sover så godt 😁 Anonymkode: 7ac86...80c
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #4 Skrevet 2. november 2017 Jeg tenker at det er helt normalt. Min baby på samme alder sover langt mindre. Men det er nok helt normalt det også, for hun er fornøyd 😊 Anonymkode: f0996...41c
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #5 Skrevet 2. november 2017 Høres helt normalt. Jenta mi sov 30 min-3 timer når hun sov, og var våken i max 1 time til hun var sikkert borti 6-7 mnd, kanskje hun faktisk var eldre også, jeg husker ikke helt. Anonymkode: 77602...98a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå