Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #1 Skrevet 2. november 2017 Har havnet i en vanskelig situasjon. Er samboer med en mann som eier hus, har på ingen måte noen leieavtale med han. Har ett barn som går på skole i nærområdet og venter et til barn nå. Nå er det slik at mannen vil gjøre det slutt og jeg aner virkelig ikke hvor jeg og barna skal gjøre av åss 😐 helt umulig å få tak i leilighet å leie i kommunen og har ikke råd til å kjøpe noe nå. Har overhodet ingen familie i byen som vi kunne flyttet til midlertidig. Han vil ha oss ut fortest mulig..og det har han vel strengt talt rett til å da hele huset står på han! Hva kan jeg gjøre?? Anonymkode: fa18c...728
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #2 Skrevet 2. november 2017 Du venter hans barn?? Hvor ufølsom er det mulig å være? Anonymkode: de55a...47a
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #3 Skrevet 2. november 2017 Sjekk om kommunen har bolig, om ikke så ville jeg nok valgt å flytte til min familie og heller funnet i hus i nærheten av de. Det vil ikke være det første barnet som bytter skole midt i semesteret. Anonymkode: d5b49...ec2
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #4 Skrevet 2. november 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du venter hans barn?? Hvor ufølsom er det mulig å være? Anonymkode: de55a...47a Jepp hans barn Anonymkode: fa18c...728
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #5 Skrevet 2. november 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sjekk om kommunen har bolig, om ikke så ville jeg nok valgt å flytte til min familie og heller funnet i hus i nærheten av de. Det vil ikke være det første barnet som bytter skole midt i semesteret. Anonymkode: d5b49...ec2 Da må vi isåfall flytte laangt, har ingen slektninger som bor i norge da alle har flyttet til forskjellige land 😯 kommunen har 1 års ventetid på kommunal bolig 😕 Anonymkode: fa18c...728
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #6 Skrevet 2. november 2017 Ring nav i morgen og be om et møte med en økonomisk rådgiver/saksbehandler der, si du er kastet ut av huset av samboeren din og at du står på bar bakke, be om hjelp. Kommunen skal jo ha noen dispinible boliger til nødsituasjoner, men det kan være hospits og steder som ikke er så egnet for en enslig gravid dame med barn. Det kan være din kommune har noe bedre å komme med. Ellers er det vel sånn at du i din situasjon kan søke startlån fra kommunen for å komme ut på boligmarkedet. Uansett, be om hjelp Anonymkode: 47442...fc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå