Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #1 Skrevet 2. november 2017 Det var bare en rutinemessig steriliseringsoperasjon. Men jeg var ganske bekymret på forhånd, dels fordi jeg var usikker på om jeg hadde god nok grunn til å gjøre det (selv om dyrlegen anbefalte det pga innbilt svangerskap), og dels fordi en bekjent hadde snakket negativt om klinikken og rådet meg til å velge en annen. Dette er den dyreklinikken jeg vanligvis bruker til andre ting også, som vaksiner og hvis hunder er syk osv. og som jeg alltid har vært fornøyd med. Men jeg hadde jo aldri brukt dem til "store", alvorlige ting. Men så lot jeg dem gjøre det likevel. Og det viste seg at hunden faktisk HADDE begynnende livmorbetennelse, noe de ringte og informerte meg om rett etter operasjonen. Det kan jo være veldig farlig for hunder, så det var jo kjempebra at jeg fulgte rådet deres og lot dem operere den. De påtok seg også å send en biopsi til forsikringsselskapet, for med den diagnosen ville jeg kunne få dekket hele beløpet (mange tusen) a forsikringen, fortalte de meg. Dette ante jeg ikke selv fra før. Døgnet etter operasjonen hadde jeg noen bekymringer, ringte klinikken, og de var super-vennlige og beroligende. Etter det, gikk det fint fremover. Operasjonssåret var utrolig pent og kommer til å gi nesten ikke noe arr, ser jeg nå. Så, alt i alt er jeg så sinnssykt fornøyd med klinikken.Noen vil kanskje si at de bare gjorde jobben sin. Og så tenker jeg på hun som var så negativ og sa at jeg ikke burde bruke dem, men heller finne en annen klinikk. Så jeg vil gjerne vise min takknemlighet fordi de har vært så profesjonelle, flinke og greie. Er det teit å gi dem for eksempel en eske konfekt? Anonymkode: ca679...49a
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #2 Skrevet 2. november 2017 Et kort, og kanskje en blomst er mer enn nok Anonymkode: 7e90c...cb2
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #3 Skrevet 2. november 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Et kort, og kanskje en blomst er mer enn nok Anonymkode: 7e90c...cb2 Jeg tenkte kanskje konfekt var bedre, fordi det er noe alle veterinærene kan dele. Jge vet ikke akkurat hvem det var som gjennomførte operasjonen - sikkert et par-tre sammen. Tror det er 3-4 veterinærer som jobber der. Anonymkode: ca679...49a
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #4 Skrevet 2. november 2017 Hørtes fint ut. Det er jo absolutt ikke nødvendig. Men jeg kjenner ingen som ikke blir glad for en liten påskjønnelse innimellom, selv om man "bare gjør jobben sin". Konfekt til pauserommet er supert. Anonymkode: d8b7a...f5f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #5 Skrevet 2. november 2017 Jeg synes det er teit. Anonymkode: 0c7c6...e98
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #6 Skrevet 2. november 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes det er teit. Anonymkode: 0c7c6...e98 Fordi? Anonymkode: ca679...49a
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #7 Skrevet 2. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Fordi? Anonymkode: ca679...49a Samme grunn jeg ikke gir gaver til legen min, tannlegen min, sagsbehandleren min, mekanikeren, elektrikeren og søppeltømmeren. De gjør alle et viktig arbeid i min verden. De er viktige for meg og min komfort/helse/livsstil. Men jeg gir dem ikke gaver. Fordi det blir teit. Anonymkode: 0c7c6...e98
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #8 Skrevet 2. november 2017 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Samme grunn jeg ikke gir gaver til legen min, tannlegen min, sagsbehandleren min, mekanikeren, elektrikeren og søppeltømmeren. De gjør alle et viktig arbeid i min verden. De er viktige for meg og min komfort/helse/livsstil. Men jeg gir dem ikke gaver. Fordi det blir teit. Anonymkode: 0c7c6...e98 OK, skjønner. Ser den. Takk for innspill. Er innerst inne litt enig....(var derfor jeg var i tvil i utgangspunktet) HI Anonymkode: ca679...49a
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #9 Skrevet 2. november 2017 Jeg syns faktisk det er veldig hyggelig!! Jeg har jobbet på et dekkverksted, og der har det hendt at kunder har gitt meg konfekt og andre gaver, fordi de syntes jeg var så hyggelig etc etc.. Men jeg og gjorde bare jobben min Men det motiverer faktisk til å prøve å være ENDA bedre :))) Da jeg hadde vært på legevakta, fikk jeg henvisning videre til sykehus. Der ble det påvist blodpropper.. Og de på sykehuset fortalte meg hvor flink legen på legevakta hadde vært ift undersøkelse, godt utfylt "journal" (eller noe) og roste han virkelig. Da tok jeg en telefon, fikk han på tråden og takket han enormt for den flotte jobben De får jo stort sett kun høre det om de har gjort noe galt... Så jeg syns alle som gjør en god jobb, fortjener å få vite det Anonymkode: 7c72e...33e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #10 Skrevet 2. november 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg syns faktisk det er veldig hyggelig!! Jeg har jobbet på et dekkverksted, og der har det hendt at kunder har gitt meg konfekt og andre gaver, fordi de syntes jeg var så hyggelig etc etc.. Men jeg og gjorde bare jobben min Men det motiverer faktisk til å prøve å være ENDA bedre :))) Da jeg hadde vært på legevakta, fikk jeg henvisning videre til sykehus. Der ble det påvist blodpropper.. Og de på sykehuset fortalte meg hvor flink legen på legevakta hadde vært ift undersøkelse, godt utfylt "journal" (eller noe) og roste han virkelig. Da tok jeg en telefon, fikk han på tråden og takket han enormt for den flotte jobben De får jo stort sett kun høre det om de har gjort noe galt... Så jeg syns alle som gjør en god jobb, fortjener å få vite det Anonymkode: 7c72e...33e Ja, de fleste vil vel bare bli glad for noe sånt :-) Anonymkode: ca679...49a
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #11 Skrevet 2. november 2017 Javisst! Jeg skal gi gullklokke til hun som tok blodprøve av meg forrige uke, og belgisk sjokolade til hun på apoteket som tilbød meg samme medisin bare billigere enn det som sto på resepten 👏🏻 Anonymkode: 81d8f...4d1
Pobie Skrevet 2. november 2017 #12 Skrevet 2. november 2017 Jeg synes kort og blomster eller konfekt hadde vært koselig. Ja, de gjorde bare jobben sin, men de synes helt sikkert det er litt stas at noen viser at de setter pris på det de har gjort.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #13 Skrevet 2. november 2017 Du kan jo gi en positiv anmeldelse på hjemmesiden deres. Det er jo gull verdt? Anonymkode: 92ab2...845
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #14 Skrevet 2. november 2017 Jeg har noen ganger fått en oppmerksomhet fra mine kunder etter å ha gjort jobben min og jeg syns det er veldig hyggelig. Jeg forventer det på ingen måte,men veldig hyggelig likevel. Anonymkode: 2b71c...6b8
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #15 Skrevet 2. november 2017 Alle liker å bli satt pris på, så om du føler det er på sin plass, så er det bare å gjøre det. Anonymkode: c6879...8b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå