Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #1 Skrevet 2. november 2017 Jeg skal på en helgetur til Paris. Det er ikke noe stramt program, men vi skal no på et ganske fiint hotell midt i byen og spise middag på fine spisesteder. (Jeg vet ikke navn enda men et sted med mange retter) Jeg har aldri vært i Paris før. Jeg har faktisk aldri vært på noen storbyferie i mitt liv. Hvor pent må man kle seg når man går ut for å spise? (Jeg har ikke lyst til å dumme meg helt ut foran mannens forettningsforbindelser) Hva bør vi prioritere å se? Vi har mye tid til ådighet. Anonymkode: 86eb5...b02
Lommerusk Skrevet 2. november 2017 #2 Skrevet 2. november 2017 Dersom dere skal på fin restaurant, ville jeg tatt en enkel, men stilig kjole og høye hæler (dersom du klarer å gå med det). Dersom du er interessert i kunst, bør du få meg deg Louvre. God tur!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #3 Skrevet 2. november 2017 Jeg synes Notre Dame var en utrolig fin opplevelse, vel verdt en tur innom selv om det ofte er lang kø. Anonymkode: 02e00...a00
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #4 Skrevet 2. november 2017 En drakt eller kjole fungerer fint, ikke gallakjole selvfølgelig, men en pen kjole. Notre Dame og Eifelltårnet er jo et must synes jeg. Anonymkode: 172d2...0a0
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #5 Skrevet 2. november 2017 Pen kjole og sko, men ingen grunn til stivpynting. Eiffeltårnet er bare pes i mine øyne, evige køer og kjempedyrt. Ta heller turen opp trappen til Sacre Ceur og se på utsikten derfra, ti ganger flottere og helt gratis! Husk det ikke er lov til å snu seg på vei opp... Bakgatene på Montmartre er fine, særlig på baksiden hvor det ikke er så mange turister. Kafeene det oppe er rene turistfeller, dem ville jeg styre unna. Gå til Rue des Abbesses I stedet (rett nedenfor), det er blant Annet der de filmet Amelie fra Montmartre. Anonymkode: 3fa1a...32d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå