Gå til innhold

Adventskalender for voksne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det finnes bra adventskalendere for voksne damer? Må ikke være bare dilldall, men gjerne hår/hudprodukter o.l. Må heller ikke koste over 1000-lappen😉

Anonymkode: 4850f...ebb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Noen som vet om det finnes bra adventskalendere for voksne damer? Må ikke være bare dilldall, men gjerne hår/hudprodukter o.l. Må heller ikke koste over 1000-lappen😉

Anonymkode: 4850f...ebb

Babor og Durance!

Babor har skjønnhetspleie men Durance har sånn type te-lys (luktelys). Selv har jeg hatt Babor men syntes at de små glassflaskene var vanskelige å åpne, så denne julen har jeg kjøpt Durance til meg selv. Summerbird har også spennende kalendre (for to men også for enslige), disse inneholder sjokolade ;) 

Skrevet

L'Occitane sin hadde jeg i fjor, den var veldig bra! Har lyst på fra Rituals i år, men vet ikke om jeg skal ta meg råd. Body Shop har også, samt jeg så de hadde Clarins julekalender på Fredrik og Louisa.

Anonymkode: aebfe...701

Skrevet

Jeg har kjøpt meg julekalender med Pukka-te. 119,- Ellers så kan jeg anbefale Pascal sin om sjokolade er interessant. 

Anonymkode: 8cd88...a92

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

L'Occitane sin hadde jeg i fjor, den var veldig bra! Har lyst på fra Rituals i år, men vet ikke om jeg skal ta meg råd. Body Shop har også, samt jeg så de hadde Clarins julekalender på Fredrik og Louisa.

Anonymkode: aebfe...701

Og i tillegg til dette har Clinique en også i år. 

Jeg vil generelt anbefale L’Occitane sin til voksne damer. Den har vært kjempebra i tre år på rad. Jeg har dog kjøpt den fra Rituals til meg selv i år. 

Lush har også kalendere  har aldri prøvd dem dog. 

Body shop sin anbefaler jeg ikke til voksne daner. Føler den er mer for ungdommer da de bruker å inneholde mye produkter med lukt av jordbær og kiwi og sånt. Men liker du å ha fire leppepomade i boks med forskjellige lukter av frukt og bær kan den være noe fior deg likevel. 😊👍

Anonymkode: 58d34...011

Skrevet

Lego!

Anonymkode: 5e50f...7b2

Skrevet

Jeg fikk Makeup Mekka sin kalender i fjor og ble positivt overrasket. Veldig mye fint 😊

Skrevet
På 11/2/2017 den 8.05, Anonym bruker skrev:

Og i tillegg til dette har Clinique en også i år. 

Jeg vil generelt anbefale L’Occitane sin til voksne damer. Den har vært kjempebra i tre år på rad. Jeg har dog kjøpt den fra Rituals til meg selv i år. 

Lush har også kalendere  har aldri prøvd dem dog. 

Body shop sin anbefaler jeg ikke til voksne daner. Føler den er mer for ungdommer da de bruker å inneholde mye produkter med lukt av jordbær og kiwi og sånt. Men liker du å ha fire leppepomade i boks med forskjellige lukter av frukt og bær kan den være noe fior deg likevel. 😊👍

Hva slags ting er det i kalenderen til L’Occitane? Er det små vareprøver eller mer ordentlige ting?

Anonymkode: d6fe6...0ac

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva slags ting er det i kalenderen til L’Occitane? Er det små vareprøver eller mer ordentlige ting?

Anonymkode: d6fe6...0ac

Det er litt store reisestørrelser og originalstørrelser av noe så vidt jeg husker. Bl.a. er håndkrem-tubene en genial størrelse til håndvesken. 

Skrevet

Til dere som hat kjøpt rituales sin. Hvor mye koster den? Har litt lyst å spandere på meg en kalender i år 😊

Skrevet
12 minutter siden, MrsRose skrev:

Til dere som hat kjøpt rituales sin. Hvor mye koster den? Har litt lyst å spandere på meg en kalender i år 😊

De har to varianter, en til 650 kr og en til 875 kr. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De har to varianter, en til 650 kr og en til 875 kr. 

Aha, takk. Har du prøvd de før? Er den dyreste verdt pengene konta den billigere?

Skrevet
7 minutter siden, MrsRose skrev:

Aha, takk. Har du prøvd de før? Er den dyreste verdt pengene konta den billigere?

Nei, har ikke prøvd før. Om du går inn på hjemmesiden deres står det liste overinngildet i begge der. Jeg endte opp med å gå for dem billigste. 

Skrevet

Kalenderen fra Perchs Thehandel.

Fikk den i fjor.

Veldig mye bra! Og ganske mye av hver type te.

Anonymkode: c3758...76c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...