Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #1 Skrevet 1. november 2017 Noen som vet om det finnes bra adventskalendere for voksne damer? Må ikke være bare dilldall, men gjerne hår/hudprodukter o.l. Må heller ikke koste over 1000-lappen😉 Anonymkode: 4850f...ebb
koro51 Skrevet 1. november 2017 #2 Skrevet 1. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Noen som vet om det finnes bra adventskalendere for voksne damer? Må ikke være bare dilldall, men gjerne hår/hudprodukter o.l. Må heller ikke koste over 1000-lappen😉 Anonymkode: 4850f...ebb Babor og Durance! Babor har skjønnhetspleie men Durance har sånn type te-lys (luktelys). Selv har jeg hatt Babor men syntes at de små glassflaskene var vanskelige å åpne, så denne julen har jeg kjøpt Durance til meg selv. Summerbird har også spennende kalendre (for to men også for enslige), disse inneholder sjokolade
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #3 Skrevet 1. november 2017 L'Occitane sin hadde jeg i fjor, den var veldig bra! Har lyst på fra Rituals i år, men vet ikke om jeg skal ta meg råd. Body Shop har også, samt jeg så de hadde Clarins julekalender på Fredrik og Louisa. Anonymkode: aebfe...701
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #4 Skrevet 2. november 2017 Jeg har kjøpt meg julekalender med Pukka-te. 119,- Ellers så kan jeg anbefale Pascal sin om sjokolade er interessant. Anonymkode: 8cd88...a92
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #5 Skrevet 2. november 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: L'Occitane sin hadde jeg i fjor, den var veldig bra! Har lyst på fra Rituals i år, men vet ikke om jeg skal ta meg råd. Body Shop har også, samt jeg så de hadde Clarins julekalender på Fredrik og Louisa. Anonymkode: aebfe...701 Og i tillegg til dette har Clinique en også i år. Jeg vil generelt anbefale L’Occitane sin til voksne damer. Den har vært kjempebra i tre år på rad. Jeg har dog kjøpt den fra Rituals til meg selv i år. Lush har også kalendere har aldri prøvd dem dog. Body shop sin anbefaler jeg ikke til voksne daner. Føler den er mer for ungdommer da de bruker å inneholde mye produkter med lukt av jordbær og kiwi og sånt. Men liker du å ha fire leppepomade i boks med forskjellige lukter av frukt og bær kan den være noe fior deg likevel. 😊👍 Anonymkode: 58d34...011
MammantilNurket Skrevet 3. november 2017 #7 Skrevet 3. november 2017 Jeg fikk Makeup Mekka sin kalender i fjor og ble positivt overrasket. Veldig mye fint 😊
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #8 Skrevet 3. november 2017 På 11/2/2017 den 8.05, Anonym bruker skrev: Og i tillegg til dette har Clinique en også i år. Jeg vil generelt anbefale L’Occitane sin til voksne damer. Den har vært kjempebra i tre år på rad. Jeg har dog kjøpt den fra Rituals til meg selv i år. Lush har også kalendere har aldri prøvd dem dog. Body shop sin anbefaler jeg ikke til voksne daner. Føler den er mer for ungdommer da de bruker å inneholde mye produkter med lukt av jordbær og kiwi og sånt. Men liker du å ha fire leppepomade i boks med forskjellige lukter av frukt og bær kan den være noe fior deg likevel. 😊👍 Anonymkode: 58d34...011 Hva slags ting er det i kalenderen til L’Occitane? Er det små vareprøver eller mer ordentlige ting? Anonymkode: d6fe6...0ac
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #9 Skrevet 3. november 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva slags ting er det i kalenderen til L’Occitane? Er det små vareprøver eller mer ordentlige ting? Anonymkode: d6fe6...0ac Det er litt store reisestørrelser og originalstørrelser av noe så vidt jeg husker. Bl.a. er håndkrem-tubene en genial størrelse til håndvesken. Anonymkode: 58d34...011
MrsRose Skrevet 3. november 2017 #10 Skrevet 3. november 2017 Til dere som hat kjøpt rituales sin. Hvor mye koster den? Har litt lyst å spandere på meg en kalender i år 😊
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #11 Skrevet 3. november 2017 12 minutter siden, MrsRose skrev: Til dere som hat kjøpt rituales sin. Hvor mye koster den? Har litt lyst å spandere på meg en kalender i år 😊 De har to varianter, en til 650 kr og en til 875 kr. Anonymkode: 58d34...011
MrsRose Skrevet 3. november 2017 #12 Skrevet 3. november 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: De har to varianter, en til 650 kr og en til 875 kr. Anonymkode: 58d34...011 Aha, takk. Har du prøvd de før? Er den dyreste verdt pengene konta den billigere?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #13 Skrevet 3. november 2017 7 minutter siden, MrsRose skrev: Aha, takk. Har du prøvd de før? Er den dyreste verdt pengene konta den billigere? Nei, har ikke prøvd før. Om du går inn på hjemmesiden deres står det liste overinngildet i begge der. Jeg endte opp med å gå for dem billigste. Anonymkode: 58d34...011
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #14 Skrevet 3. november 2017 Kalenderen fra Perchs Thehandel. Fikk den i fjor. Veldig mye bra! Og ganske mye av hver type te. Anonymkode: c3758...76c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå