Gå til innhold

Angst for kontroll på sykehuset i morgen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg på placentakontroll, og er 28 uker på vei. Har forferdelige nerver, og gruer meg sykt til å ta ultralyd og få vite om morkaken ligger for lavt enda. Jeg er så redd for å få komplikasjoner (Styrtblø) tenker på at jeg kan faktisk dø om det skjer, så er jeg så sykt utrolig for babyen. Jeg er virkelig kvalm og gruer meg. Tenker de kanskje også oppdager at noe er galt med barnet.. Hva feiler det meg? :( Får nok ikke sove i natt...

Anonymkode: 79e8e...c80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har nok angst. Snakk med dem på sykehuset om den frykten du føler og be om at du følges opp videre, også får hjelp til å takle frykten din.

Klem

Anonymkode: 07848...5a4

Skrevet

Svangerskapskontrollen i Norge er en av verdens beste, så om det oppdages noe ureglementert i morgen vil du og baby bli tatt veldig godt vare på. 

Skrekken for at det skal skje noe med barna våre er jo til stede hele tiden, og det må man lære seg å leve med om det ikke skal ta helt knekken på oss. 

Sjansen for at babyen din er frisk og fin er kjempestor, så prøv å pust med magen og steng katastrofetankene inn. 

Lykke til!

Anonymkode: ea0a6...f6b

Skrevet

Takk, jeg har jo vært på flere ultralyd til nå.. Men likevel.. Skal prøve å slappe av :( Tanken på keisersnitt eller fødsel, begge deler skremmer meg mye også... :(

Anonymkode: 79e8e...c80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...