Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #1 Skrevet 1. november 2017 Ville dere hilst på personen? Eller tar jeg det langt da? Anonymkode: fc906...0fe
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #2 Skrevet 1. november 2017 Haha, er du seriøs? Om du er det, så er det vel snart leggetid for skoleunger. Anonymkode: a34a2...7fa
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #3 Skrevet 1. november 2017 Jeg ville tent på huset deres. Anonymkode: c9057...697
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #4 Skrevet 1. november 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville tent på huset deres. Anonymkode: c9057...697 😂😂 Anonymkode: dc1b0...731
KellyTaylor Skrevet 1. november 2017 #5 Skrevet 1. november 2017 Himmel da, så hårsår kan man vel ikke være? Slettet en haug selv, bare fordi jeg vil ha en mer privat konto og ikke perifere venner som skal snoke. Og hva gjorde du FØR facebook? Hilste du på folk da? Slutter du å hilse, så er det på tide på å finne seg en hobby!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #6 Skrevet 1. november 2017 Jeg har en tidligere kollega som har beholdt alle andre kollegaer og samarbeidspartnere som venner - men slettet meg. Jeg har aldri hatt en konflikt med henne.. Jeg hilser når vi treffes, men merker at den sitter litt langt inne. Det føles falskt. Jeg mener.. hvis man ikke gidder å ha noen på Facebook.. hvorfor gidder man å slå av en prat når man treffes? Anonymkode: 53dff...c26
LeTwinsA Skrevet 1. november 2017 #7 Skrevet 1. november 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har en tidligere kollega som har beholdt alle andre kollegaer og samarbeidspartnere som venner - men slettet meg. Jeg har aldri hatt en konflikt med henne.. Jeg hilser når vi treffes, men merker at den sitter litt langt inne. Det føles falskt. Jeg mener.. hvis man ikke gidder å ha noen på Facebook.. hvorfor gidder man å slå av en prat når man treffes? Anonymkode: 53dff...c26 Kan ikke ha sletta deg med ett uhell da??
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #8 Skrevet 1. november 2017 Det høres kanskje barnslig ut, men når man har mange mindre bekjente på face og slettermeg da lurer jeg og blir litt provosert. Hadde du spurt? Anonymkode: fc906...0fe
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #9 Skrevet 1. november 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har en tidligere kollega som har beholdt alle andre kollegaer og samarbeidspartnere som venner - men slettet meg. Jeg har aldri hatt en konflikt med henne.. Jeg hilser når vi treffes, men merker at den sitter litt langt inne. Det føles falskt. Jeg mener.. hvis man ikke gidder å ha noen på Facebook.. hvorfor gidder man å slå av en prat når man treffes? Anonymkode: 53dff...c26 Før facebook, snakket ikke folk sammen da, tror du? Jeg snakker med masse folk, men jeg har ikke så mange på fb som venner. Fordi jeg ikke orker å ha så mange der, bare de aller nærmeste. Det betyr ikke at jeg setter mindre pris på de litt mer perifere vennene for den rollen de spiller i mitt liv. Kolleger foretrekker jeg å ikke ha på fb, for å skape et skille mellom privatliv og jobb. Anonymkode: 6922c...bf6
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #10 Skrevet 1. november 2017 Jeg ble hacket og mistet alle vennene mine på face. Det kan jo ha skjedd med henne og...? Anonymkode: c43df...00a
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #11 Skrevet 1. november 2017 37 minutter siden, LeTwinsA skrev: Kan ikke ha sletta deg med ett uhell da?? Tror ikke det.. skal ikke det litt til? Kanskje hun tror jeg har sletta henne.. hin har jo virket litt rar når vi har møttes.. som om vi har noe uoppgjort.. Jeg har liksom ikke lyst til å konfrontere... Anonymkode: 53dff...c26
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #12 Skrevet 1. november 2017 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Før facebook, snakket ikke folk sammen da, tror du? Jeg snakker med masse folk, men jeg har ikke så mange på fb som venner. Fordi jeg ikke orker å ha så mange der, bare de aller nærmeste. Det betyr ikke at jeg setter mindre pris på de litt mer perifere vennene for den rollen de spiller i mitt liv. Kolleger foretrekker jeg å ikke ha på fb, for å skape et skille mellom privatliv og jobb. Anonymkode: 6922c...bf6 Problemet er at hun har alle andre som venner fortsatt. Vi var 4 i kjernegruppen med samme type ansvar, og mange andre mer perifere.. og bare jeg er slettet.. Anonymkode: 53dff...c26
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #13 Skrevet 1. november 2017 Jeg hadde rundt 600 venner på fb. Gikk lei, fordi jeg følte meg forhindret i å legge ut ting der da det ble for mange og for mye. Slettet rundt 500 stykker, og har bare nærmeste familie og venner igjen. Fortsetter selvfølgelig å hilse på de jeg har slettet, vil bare ikke vise bilder av min sønn sin bursdag til «hele verden». Anonymkode: e705c...1e2
LeTwinsA Skrevet 2. november 2017 #14 Skrevet 2. november 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Tror ikke det.. skal ikke det litt til? Kanskje hun tror jeg har sletta henne.. hin har jo virket litt rar når vi har møttes.. som om vi har noe uoppgjort.. Jeg har liksom ikke lyst til å konfrontere... Anonymkode: 53dff...c26 Jeg vet faktisk ikke. Men skjønner du er såra. Jeg har selv blitt sletta av noen på face som stod meg nær, og ble veldig lei meg. Det kan jo virke som noe feil har skjedd her, og det er uansett like greit å ta det opp med henne på en fin måte og få vite hva som er skjedd så kan jo du evt få forklare din side av saken og få dette ut av verden. For om du har gjort noe bevist/ubevist, noen har spredd rykter, det rett og slett er skjedd en feil - så er det nok bedre for deg å vite hva, enn å spekulere i dette....
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #15 Skrevet 2. november 2017 29 minutter siden, LeTwinsA skrev: Jeg vet faktisk ikke. Men skjønner du er såra. Jeg har selv blitt sletta av noen på face som stod meg nær, og ble veldig lei meg. Det kan jo virke som noe feil har skjedd her, og det er uansett like greit å ta det opp med henne på en fin måte og få vite hva som er skjedd så kan jo du evt få forklare din side av saken og få dette ut av verden. For om du har gjort noe bevist/ubevist, noen har spredd rykter, det rett og slett er skjedd en feil - så er det nok bedre for deg å vite hva, enn å spekulere i dette.... Ja.. jeg har ikke noe kontakt med henne i dag, så det blir litt unaturlig. Men om jeg er i en situasjon hvor det blir naturlig, så kan jeg gjøre det. Jeg synes det er litt ekstra sårt fordi dette er en arbeidsplass hvor vi skapte noe nytt sammen, og jobbet tett på hverandre. Og nå føler jeg at jeg ikke har vært så god kollega som jeg trodde. Jeg har spurt de andre om de vet noe, men de skjønner ingenting.. Anonymkode: 53dff...c26
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #16 Skrevet 2. november 2017 Nei herregud, nå får du gi deg! Anonymkode: b2109...b74
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #18 Skrevet 2. november 2017 Hilser selvsagt kun på folk jeg er venner med på FB.... Anonymkode: 08709...9a6
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #19 Skrevet 2. november 2017 Når jeg blir slettet sånn frister det lite. Anonymkode: fc906...0fe
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #20 Skrevet 2. november 2017 så barnslig Anonymkode: d6626...17b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå