Gå til innhold

Hva er greia med vippe extensions / vippeserum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de det gjelder klar over hvordan det ser ut? Som kjønnshår som manuelt har blitt fjernet fra underlivet og klistret på øyelokkene!! Må være en greie for de med lavere sosial rang......

Anonymkode: 3e90a...964

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes du er mest rar, jeg. assosiasjonen av å se manuelt utplukkede kjønshår i folks ansikter, samt koble dette til en sosial rang, gjør deg noe spesiel. 

har du reflektert noe over degselv her?

Anonymkode: 34ca3...38e

Skrevet

Det kommer jo helt an på lengde, tykkelse og den som utfører jobben. Det er forskjell på de som ser naturlige ut og de som ser ut som Kim Kardashian. Har flere venninner med extensions, og på de fleste synes det nesten ikke. 

Anonymkode: 04dce...912

Skrevet

Enig med hi. Ser ikke bra ut.

Anonymkode: 38e2d...578

Skrevet

Enig, ikke pent i det hele tatt.

Øynene er ofte røde også samt øyelokkene hvor de er limt på er ofte hovne.

Anonymkode: a1735...cc3

Skrevet

Extentions, enig. Serum, du driter deg ut. 

Anonymkode: fb020...76f

Skrevet

Må si meg enig med HI. Det ser bare utrolig unaturlig ut. 

Skrevet

Jeg bruker Castor Oil, laksérolje, og har fyldigere vipper enn før.  Men det er stor forskjell på olje / serum og pålimt,  altså.. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

synes du er mest rar, jeg. assosiasjonen av å se manuelt utplukkede kjønshår i folks ansikter, samt koble dette til en sosial rang, gjør deg noe spesiel. 

har du reflektert noe over degselv her?

Anonymkode: 34ca3...38e

For ordens skyld; det heter «kjønnshår» og «spesiell». Dobbeltkonsonant der altså... 

reflektert over meg selv? Jeg sier bare det folk tenker når de ser disse lavmåls damene som kommer med disse latterlige vippene  som nærmest blafrer i vinden. Tror du at en voksen velutdannet kvinne ville klistret på seg noe sånt? Think not....

Skrevet

Enig. Ser helt latterlig ut. 

Anonymkode: 8fbd4...c93

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

For ordens skyld; det heter «kjønnshår» og «spesiell». Dobbeltkonsonant der altså... 

reflektert over meg selv? Jeg sier bare det folk tenker når de ser disse lavmåls damene som kommer med disse latterlige vippene  som nærmest blafrer i vinden. Tror du at en voksen velutdannet kvinne ville klistret på seg noe sånt? Think not....

Jeg og mine kollegaer er leger. Vi bruker vippeserum. 

Anonymkode: f74ec...1c6

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er de det gjelder klar over hvordan det ser ut? Som kjønnshår som manuelt har blitt fjernet fra underlivet og klistret på øyelokkene!! Må være en greie for de med lavere sosial rang......

Sosial rang? Hva er det du tror at du er

Anonymkode: 60e60...d54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...