Gå til innhold

Bidrag når barnas far ikke har penger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har fill jobb, men er nedlesset i gjeld han har avtaler på. Han har akkurat nok til overleve hver mnd, knapt nok.. Får keg ikke bidrag da?

Anonymkode: 415fd...a40

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Han har fill jobb, men er nedlesset i gjeld han har avtaler på. Han har akkurat nok til overleve hver mnd, knapt nok.. Får keg ikke bidrag da?

Barnebidrag altså ;)

Skrevet

Det må vel nav regne ut, og dersom han ikke har bidragsevne, så får du vel kanskje forskuttert fra nav. Noe får du, men det er nok minstesatsen fra nav da.

Anonymkode: a260c...cf5

Skrevet

Gjeld blir ikke hensynstatt ved utregning. Du stiller også foran kreditorene når penger skal innkreves. 

Ta det gjennom NAV.

Anonymkode: 1afee...837

Skrevet

Ta det gjennom nav.

Det kan godt hende du får, for det å forsørge egne barn går foran annen gjeld. Da må han betale bidraget og lage nye nedbetalingsordninger med de andre kreditorene.

Ellers kan du søke bidragsforskudd fra nav, men den er behovsprøvd så tjener du veldig godt selv vil du ikke få det.

Anonymkode: baeeb...273

Skrevet

da får du av nav,det får jeg. 

Anonymkode: 40d6a...c94

Skrevet

Man kan jo snu det på hodet. Jeg får ikke mer i bidrag selv om jeg skulle tatt opp 8 mill i lån som jeg ikke kunne betale tilbake. Regner med at bidragsfogden står langt frem i køen når det er snakk om innkreving. 

Anonymkode: 1c07a...90a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...