Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #2 Skrevet 1. november 2017 Ja. Det syns jeg. Ser like sterk ut Anonymkode: 24fec...904
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #3 Skrevet 1. november 2017 Jeg tok hver dag en hel syklus for å sammenligne og se. Anbefales. Anonymkode: b0a4f...f9e
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #4 Skrevet 1. november 2017 Fikk de i posten idag nemlig ( første prøveperiode ) og er på dag15. Så er jo litt sent ute sånn sett, men den var overraskende nok meget sterk! Men jeg har ikke testet før, når den er på topp, har man el nå, eller ? Anonymkode: ae98c...b20
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #5 Skrevet 1. november 2017 Eggløsning skjer når testen begynner å bli negativ igjen. Hos meg så får jeg el dagen etter positiv el test Men det står sikkert forklart i vedlegget som kommer med testene.. Anonymkode: 24fec...904
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #6 Skrevet 2. november 2017 Den var om mulig enda sterkere idag... 😐 og veldig klare «smerter» idag. Så da antar jeg den er her i løpet av døgnet da... Anonymkode: ae98c...b20
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #7 Skrevet 2. november 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den var om mulig enda sterkere idag... 😐 og veldig klare «smerter» idag. Så da antar jeg den er her i løpet av døgnet da... Anonymkode: ae98c...b20 Du skal teste på ettermiddagen når det gjelder el tester. El kommer når testen begynner å bli negativ igjen. (Sånn ca 24-48 timer etter positiv test). Noen opplever å ikke få el engang. Kroppen prøvde på el, men klarte av en eller annen grunn ikke. Anonymkode: 24fec...904
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #8 Skrevet 2. november 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du skal teste på ettermiddagen når det gjelder el tester. El kommer når testen begynner å bli negativ igjen. (Sånn ca 24-48 timer etter positiv test). Noen opplever å ikke få el engang. Kroppen prøvde på el, men klarte av en eller annen grunn ikke. Anonymkode: 24fec...904 Åja! Takk! Det var jeg ikke klar over! Den igår tok jeg på ettermiddagen. Så da prøver jeg og ser Ikveld Anonymkode: ae98c...b20
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #9 Skrevet 2. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Åja! Takk! Det var jeg ikke klar over! Den igår tok jeg på ettermiddagen. Så da prøver jeg og ser Ikveld Anonymkode: ae98c...b20 Lykke til. Eggløsning er ivertfal ikke langt unna 😄😉 Anonymkode: 24fec...904
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå