Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #1 Skrevet 1. november 2017 Hei, har i over en lengre periode slitt med ubehag i det ene øret. Det kom da jeg brukte enn sånn vannballong for å skylle øret, men klarte å sprute inn all vannet derfra inn i øret. Var svært tett i noen uker etter det, men mye av vannet er ute. 1 år siden. Men idag føler jeg det fredeles er noe vann, om det er vann jeg kjenner? Sånn boop-lyd ved høye lyder, knekkebrød knasking, og når jeg skriker. Hva kan det være? Anonymkode: 1f72f...689
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #2 Skrevet 1. november 2017 Da ville jeg dratt til lege og fått det undersøkt Anonymkode: ec3dc...6a8
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #3 Skrevet 1. november 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da ville jeg dratt til lege og fått det undersøkt Anonymkode: ec3dc...6a8 Gjort det, men vanskelig for fastlegen å se noe. Sendt til spesialist. Hva kan det være? Anonymkode: 1f72f...689
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #4 Skrevet 1. november 2017 Vann i mellomøret? Anonymkode: ea4b4...ca0
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #5 Skrevet 1. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Vann i mellomøret? Anonymkode: ea4b4...ca0 Tenkt på det ja! Men da hadde jeg vel hatt svært dårlig hørsel? Anonymkode: 1f72f...689
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #6 Skrevet 1. november 2017 Du har kanskje hatt hull i trommehinnen etter en ørebetennelse som liten? Da er det ikke lurt med øreskylling. Men dette får du svar på hos en spesialist. Anonymkode: df4e2...cca
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #7 Skrevet 1. november 2017 Jeg fikk eksem i øret pga fuktighet en gang. Det artet seg ikke slik som du beskriver, men fikk sånn "dott-følelse" i øret som gjorde at jeg hørte dårlig. Måtte til spesialist og støvsuge øret Men det gikk over i allefall.. Lykke til! Anonymkode: ec3dc...6a8
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #8 Skrevet 1. november 2017 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har kanskje hatt hull i trommehinnen etter en ørebetennelse som liten? Da er det ikke lurt med øreskylling. Men dette får du svar på hos en spesialist. Anonymkode: df4e2...cca Hva mener du? Som liten? Det har jeg sikkert. Anonymkode: 1f72f...689
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #9 Skrevet 1. november 2017 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg fikk eksem i øret pga fuktighet en gang. Det artet seg ikke slik som du beskriver, men fikk sånn "dott-følelse" i øret som gjorde at jeg hørte dårlig. Måtte til spesialist og støvsuge øret Men det gikk over i allefall.. Lykke til! Anonymkode: ec3dc...6a8 Hvor lenge hadde du eksem der, og den dottfølelsen? Anonymkode: 1f72f...689
Anonym10000 Skrevet 1. november 2017 #11 Skrevet 1. november 2017 Ville dratt til lege å fått det undersøkt. Sliter med akkurat det samme. Jeg bruker og dra til lege å få støvsuget ørne mine. Siden jeg sliter med ørene selv
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #12 Skrevet 1. november 2017 4 minutter siden, Anonym10000 skrev: Ville dratt til lege å fått det undersøkt. Sliter med akkurat det samme. Jeg bruker og dra til lege å få støvsuget ørne mine. Siden jeg sliter med ørene selv Hva mener du med at du sliter med det samme? Samme symptomer som meg ovenfor? Anonymkode: 1f72f...689
Anonym10000 Skrevet 1. november 2017 #13 Skrevet 1. november 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva mener du med at du sliter med det samme? Samme symptomer som meg ovenfor? Anonymkode: 1f72f...689 Ja det stemmer at jeg har samme syntomer. Har hatt dren og det i ørne mine og kan ikke rense ørene selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå