Gå til innhold

Kjedespising, trøstespising, overspising.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klare å slutte?

Anonymkode: 52ef6...375

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du utvikler de! Kanskje du vokser i rykk og napp, eller er i en utviklingsperiode! 

Har helsesøster sagt du er for tykk? 

Anonymkode: 31fbe...2f8

Skrevet

Jeg sliter med trøstespising og snop, så hver gang jeg nå er fysen på noe (som oftest på kvelden) løper jeg en tur ut

Anonymkode: 00f00...fd1

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje du utvikler de! Kanskje du vokser i rykk og napp, eller er i en utviklingsperiode! 

Har helsesøster sagt du er for tykk? 

Anonymkode: 31fbe...2f8

Jeg tror det er en voksen dame som spør altså ...

Anonymkode: a93c1...0e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...