Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #1 Skrevet 1. november 2017 Når i syklusen er det best å ta akupunktur? Anonymkode: 4fa7e...adf
Fru Banderas Skrevet 1. november 2017 #2 Skrevet 1. november 2017 I FORBINDELSE MED prøving! Eller med tanke på. Eller hva som helst annet. Ikke "i forhold til", som betyr "sammenlignet med". Gir setningen "dere som har positiv erfaring med akupunktur sammenlignet med prøving" betyr noe helt annet, altså at aktupunkturen gikk bra, men prøvingen gikk nok heller dårlig. At det går an!!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #3 Skrevet 1. november 2017 😂 Husk at det skrives akupunkturen, ikke aktupunkturen. At det går an. Anonymkode: 4fa7e...adf
Fru Banderas Skrevet 1. november 2017 #4 Skrevet 1. november 2017 At en t snek seg inn den ene gangen jeg skrev ordet (men ikke den andre gangen, ergo kan jeg fakrisk skrive det, hurra) setter jeg på konto for hurtigtasting grunnet irritasjon over folks ønske om å bli foreldre før de selv har lært seg å beherske eget morsmål.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #5 Skrevet 1. november 2017 Spør den som skal gi akupunktur jeg snakket med hun som skulle sette på meg før første time, fortalte når jeg hadde siste mens, ca hvor lang syklus jeg har (litt vanskelig siden jeg ikke har eggløsning så ofte) å slike ting. Hun regnet seg frem til når jeg skulle komme. hun ville ha meg dit før forventet eggløsning for å «forberede» livmora og etter eggløsning siden jeg hadde mistet noen ganger. Du skal tro hun ble glad når jeg ringte noen uker senere å fortalte at jeg var gravid å hadde vært hos legen å sett hjertet til babyen slå ❤️ Da hadde vi vært prøvere i 2,5 år Anonymkode: d689b...f08
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #6 Skrevet 1. november 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Spør den som skal gi akupunktur jeg snakket med hun som skulle sette på meg før første time, fortalte når jeg hadde siste mens, ca hvor lang syklus jeg har (litt vanskelig siden jeg ikke har eggløsning så ofte) å slike ting. Hun regnet seg frem til når jeg skulle komme. hun ville ha meg dit før forventet eggløsning for å «forberede» livmora og etter eggløsning siden jeg hadde mistet noen ganger. Du skal tro hun ble glad når jeg ringte noen uker senere å fortalte at jeg var gravid å hadde vært hos legen å sett hjertet til babyen slå ❤️ Da hadde vi vært prøvere i 2,5 år Anonymkode: d689b...f08 Tusen takk for svar Så bra det klaffet for dere Anonymkode: 4fa7e...adf
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #7 Skrevet 1. november 2017 9 timer siden, Fru Banderas skrev: At en t snek seg inn den ene gangen jeg skrev ordet (men ikke den andre gangen, ergo kan jeg fakrisk skrive det, hurra) setter jeg på konto for hurtigtasting grunnet irritasjon over folks ønske om å bli foreldre før de selv har lært seg å beherske eget morsmål. Det skrives FAKTISK, ikke fakrisk! ATT DET GÅR ANN!!!😉😉 Anonymkode: 343ae...926
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå