Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #1 Skrevet 1. november 2017 Min niese på 10 ønsker seg sminke til jul, men jeg har ikke lyst til å kjøpe vanlig sminke til henne. Har dere noen forslag til hva som kan passe å gi til en jente i den alderen, tenker fine leppepomader, lip gloss som nesten ikke synes etc.? Jeg handler gjerne på nett, så takknemlig for link, navn på konkrete merker og sånn. Anonymkode: 072d1...718
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #2 Skrevet 1. november 2017 Du kan jo omgå det litt ved å kjøpe nail stickers (veldig populært her), neglelakk, badebomber/skum, en ansiktsmaske, en dusjsåpe som lukter godt e.l. Men ihvertfall nail stickers er veldig populært her om dagen. Anonymkode: 30012...137
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #3 Skrevet 1. november 2017 EOS lipsyl - fås mange fine design og også med glimmer. Isadora gloss stick. Jan Thomas Studio Stine on me lipgloss Vendela. Clinique lip gloss. Fine neglelakker. Men god håndkrem. Hvis du vil kjøpe noe pudder el.l, ville jeg gått for Bare Minerals. De har også mange fine «start kits» med instruksjoner på hvordan bruke produktene og hvordan legge en fin og diskret make up. Jeg synes generelt at hvis man først skal kjøpe noe slikt, uansett hva det er, så kjøp ordentlige profiler i stedet for «ræl». Selv om hun er et barn fortjener huden hennes bra produkter. (Hudkremer og sånt selvsagt tilpasset ung hud.) Anonymkode: 9fb51...dac
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #4 Skrevet 1. november 2017 Hadde ikke gitt sminke til en 10-åring. Anonymkode: 8158e...ce9
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #5 Skrevet 1. november 2017 Min 10-åring har EOS leppepomade med shimmer, den synes såvidt på. Svart og rosa pakke. Neglelakk er også greit, men hun har det ikke hele tiden, men av og til. Anonymkode: 453e1...0a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå