sug lut Skrevet 1. november 2017 #1 Skrevet 1. november 2017 Kom og lek på HUS OG HAGE, det er et bra forum å ha her inne!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #2 Skrevet 1. november 2017 Men det er jo ikke "hagetid" nå. Snart er det tele også. Hus har jeg ikke Anonymkode: dbeaa...86d
Modesty Blaise. Skrevet 1. november 2017 #3 Skrevet 1. november 2017 Det er jo hagetid nå! Det er fremdeles mulig å plante løk, og gi det en liten måned så er set på tide å starte inne med f.eks chilli og paprika som skal bli bra til sommeren. Det er alltid hagetid 😊
sug lut Skrevet 1. november 2017 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Men det er jo ikke "hagetid" nå. Snart er det tele også. Hus har jeg ikke Anonymkode: dbeaa...86d Det er løktid, og oppsummeringstid, og hva-skal-jeg-gjøre-for-at-de-skal-overleve-vinter-tid, og masse annet. Hagenisser er hagenisser året rundt.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #5 Skrevet 1. november 2017 Jeg blir med og leker 👍🏼 Anonymkode: a0bb3...edc
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #6 Skrevet 1. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg blir med og leker 👍🏼 Anonymkode: a0bb3...edc Dette så helt rart ut i farta. Jeg blir med for å leke 😂 Anonymkode: a0bb3...edc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå