Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #1 Skrevet 31. oktober 2017 Jeg leser at man promper i gjennomsnitt 14 ganger per dag. Jeg vet at promping er normalt og at alle gjør det, men i forhold til gjennomsnittet promper jeg jo nesten farlig lite?? Skulle nesten tro jeg letter snart.. Det hender det kommer litt luft ut når jeg setter meg på do, men ikke hver gang. Utover dette slipper jeg kanskje en promp eller to i uka. Hva jeg gjør på natta derimot aner jeg jo ikke, men.. Hvor ofte promper dere? Anonymkode: a1680...ecd
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #2 Skrevet 31. oktober 2017 Ofte. Elsker og prompe høyt😂 og lokte på etterpå😂 men noen dager promper jeg ikke. Men promper endel på morgen når jeg snur meg på magen fks. Anonymkode: bd819...9cc
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 Promper flere ganger om dagen, men hvor mange ganger vet jeg ikke. Anonymkode: 21002...92d
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #4 Skrevet 31. oktober 2017 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ofte. Elsker og prompe høyt😂 og lokte på etterpå😂 men noen dager promper jeg ikke. Men promper endel på morgen når jeg snur meg på magen fks. Anonymkode: bd819...9cc Jeg dævver😂😂😂😂 Anonymkode: 1bb90...9e1
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #5 Skrevet 31. oktober 2017 Ca 10 ganger i timen! Huff. Det er mye. Heldigvis har jeg eget kontor. Anonymkode: e5276...4e5
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #6 Skrevet 31. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg leser at man promper i gjennomsnitt 14 ganger per dag. Jeg vet at promping er normalt og at alle gjør det, men i forhold til gjennomsnittet promper jeg jo nesten farlig lite?? Skulle nesten tro jeg letter snart.. Det hender det kommer litt luft ut når jeg setter meg på do, men ikke hver gang. Utover dette slipper jeg kanskje en promp eller to i uka. Hva jeg gjør på natta derimot aner jeg jo ikke, men.. Hvor ofte promper dere? Anonymkode: a1680...ecd Du er vel som mange andre, putrer og durer i søvne. Anonymkode: 464e7...647
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #7 Skrevet 1. november 2017 Synes det er kjedelig med de dagene det bare kommer én eller to promper. Synes det er moro de gangene jeg har litt ekstra luft i magen. Promp er gøy! Anonymkode: 98742...f98
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #8 Skrevet 1. november 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg leser at man promper i gjennomsnitt 14 ganger per dag. Jeg vet at promping er normalt og at alle gjør det, men i forhold til gjennomsnittet promper jeg jo nesten farlig lite?? Skulle nesten tro jeg letter snart.. Det hender det kommer litt luft ut når jeg setter meg på do, men ikke hver gang. Utover dette slipper jeg kanskje en promp eller to i uka. Hva jeg gjør på natta derimot aner jeg jo ikke, men.. Hvor ofte promper dere? Anonymkode: a1680...ecd Ikke normalt. Litt tarmgass er et godt tegn på sunn fordøyelsen. Kan det være du spiser for lite fiber? Anonymkode: a2b7f...b4d
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #9 Skrevet 1. november 2017 Hmm blir vel noen ganger daglig. Spesielt på do på morgenen. Spørs hva jeg spiser ellers ila dagen også... vil tippe 4-5 ganger daglig. Natten aner jeg ikke Anonymkode: d91d9...d70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå