Gå til innhold

Promp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser at man promper i gjennomsnitt 14 ganger per dag. Jeg vet at promping er normalt og at alle gjør det, men i forhold til gjennomsnittet promper jeg jo nesten farlig lite?? Skulle nesten tro jeg letter snart.. Det hender det kommer litt luft ut når jeg setter meg på do, men ikke hver gang. Utover dette slipper jeg kanskje en promp eller to i uka. Hva jeg gjør på natta derimot aner jeg jo ikke, men..

Hvor ofte promper dere? 

Anonymkode: a1680...ecd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofte. Elsker og prompe høyt😂 og lokte på etterpå😂 men noen dager promper jeg ikke. Men promper endel på morgen når jeg snur meg på magen fks. 

Anonymkode: bd819...9cc

Skrevet

Promper flere ganger om dagen, men hvor mange ganger vet jeg ikke. 

Anonymkode: 21002...92d

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ofte. Elsker og prompe høyt😂 og lokte på etterpå😂 men noen dager promper jeg ikke. Men promper endel på morgen når jeg snur meg på magen fks. 

Anonymkode: bd819...9cc

Jeg dævver😂😂😂😂

Anonymkode: 1bb90...9e1

Skrevet

Ca 10 ganger i timen! Huff. Det er mye. Heldigvis har jeg eget kontor. 

Anonymkode: e5276...4e5

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg leser at man promper i gjennomsnitt 14 ganger per dag. Jeg vet at promping er normalt og at alle gjør det, men i forhold til gjennomsnittet promper jeg jo nesten farlig lite?? Skulle nesten tro jeg letter snart.. Det hender det kommer litt luft ut når jeg setter meg på do, men ikke hver gang. Utover dette slipper jeg kanskje en promp eller to i uka. Hva jeg gjør på natta derimot aner jeg jo ikke, men..

Hvor ofte promper dere? 

Du er vel som mange andre, putrer og durer i søvne.

Anonymkode: 464e7...647

Skrevet

Synes det er kjedelig med de dagene det bare kommer én eller to promper. Synes det er moro de gangene jeg har litt ekstra luft i magen. Promp er gøy! 

Anonymkode: 98742...f98

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor ofte promper dere? 

Ikke normalt. Litt tarmgass er et godt tegn på sunn fordøyelsen. Kan det være du spiser for lite fiber?

Anonymkode: a2b7f...b4d

Skrevet

Hmm blir vel noen ganger daglig. Spesielt på do på morgenen. Spørs hva jeg spiser ellers ila dagen også... vil tippe 4-5 ganger daglig. Natten aner jeg ikke

Anonymkode: d91d9...d70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...