Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #1 Skrevet 31. oktober 2017 At alt vi skriver på forumer som anonyme brukere en dag vil avsløre oss? Og istedenfor «anonymBruker» så vil det stå navnet deres? Da flykter jeg til utlandet! Haha Anonymkode: 15605...603
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #2 Skrevet 31. oktober 2017 Nei. Alt jeg har skrevet på forumet, kan jeg faktisk stå for Godt å kunne skjule seg bak "anonym", men noen ganger gjør det ting veldig mye enklere.. Spesielt når det kommer til å refse andre! Syns det er mye stygt som kunne vært unngått her.. Anonymkode: cd67e...dd2
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 Ja, det har jeg tenkt. Hadde blitt med til utlandet! Anonymkode: 3d0c4...017
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #4 Skrevet 31. oktober 2017 Tror ikke jeg har skrevet noe jeg ikke kan stå for. Men jeg har skrevet ting som det ikke hadde vært heldig om kom frem. Men, men, det finnes større kriser i livet. Anonymkode: 8bc48...a6a
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #5 Skrevet 31. oktober 2017 Men kan dette skje? Anonymkode: 15605...603
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #6 Skrevet 31. oktober 2017 Jeg har skreve veldig mye om bekymringene mine, angsten og generelle tanker, og tanker har jeg masse av... Anonymkode: 15605...603
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #7 Skrevet 31. oktober 2017 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: At alt vi skriver på forumer som anonyme brukere en dag vil avsløre oss? Og istedenfor «anonymBruker» så vil det stå navnet deres? Da flykter jeg til utlandet! Haha Anonymkode: 15605...603 Kommer det til å skje? Fult navn liksom? Anonymkode: 98ff3...684
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #8 Skrevet 31. oktober 2017 Ja da sitter jeg fint i det 😂😂 Anonymkode: d9226...3ec
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #9 Skrevet 31. oktober 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kommer det til å skje? Fult navn liksom? Anonymkode: 98ff3...684 Nei jeg håper jo ikke det. Var bare en tanke jeg fikk. Har masse tanker som jeg må få ut. Og da bruker jeg forum. Så bare lurte hva ville skjedd hvis det hadde skjedd. Anonymkode: 15605...603
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #10 Skrevet 31. oktober 2017 😂😂😂😂 da joiner jeg utlandet😂hvor skal vi dra?😂🙈 Anonymkode: 28f40...bb0
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #11 Skrevet 31. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: 😂😂😂😂 da joiner jeg utlandet😂hvor skal vi dra?😂🙈 Anonymkode: 28f40...bb0 Tja. Må vinne i Lotto så kan vi dra til Miami eller noe. Anonymkode: 15605...603
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #12 Skrevet 31. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tja. Må vinne i Lotto så kan vi dra til Miami eller noe. Anonymkode: 15605...603 Tror ikke jeg har tid til å vente på noen lottogevinst , om ananymbruker ble erstattet med navnet mitt😂😂😂😂ler😂😂😂 Anonymkode: 28f40...bb0
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #13 Skrevet 31. oktober 2017 Jeg har tenkt på det samme. Videre har jeg tenkt på: Er det bra for meg å sitte her inne? Hm....ikke sikker. Har dere mottatt slibrige svar her inne som gjør at dere tror at dere blir avslørt? Svar som gjør at dere blir paranoide? Jeg har følt det litt slik. Anonymkode: 2b73a...2a1
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #14 Skrevet 31. oktober 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har tenkt på det samme. Videre har jeg tenkt på: Er det bra for meg å sitte her inne? Hm....ikke sikker. Har dere mottatt slibrige svar her inne som gjør at dere tror at dere blir avslørt? Svar som gjør at dere blir paranoide? Jeg har følt det litt slik. Anonymkode: 2b73a...2a1 Jeg skal melde meg ut herfra. Fordi jeg føler ikke det gjør noe godt for meg. Får bare mer angst av å sitte her og lese. For det blir automatisk til at jeg skriver noe selv, noe jeg burde holde for meg selv enkelte ganger. Men det er nå sånn. Blir alle trådene her inne liggende ute for alltid? Generasjon etter generasjon? Anonymkode: 15605...603
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #15 Skrevet 31. oktober 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har tenkt på det samme. Videre har jeg tenkt på: Er det bra for meg å sitte her inne? Hm....ikke sikker. Har dere mottatt slibrige svar her inne som gjør at dere tror at dere blir avslørt? Svar som gjør at dere blir paranoide? Jeg har følt det litt slik. Anonymkode: 2b73a...2a1 Nei det har jeg ikke følt, at jeg blir avslørt/gjenkjent! Men har opplevd at jeg har lagt ut et innlegg, så får jeg et lass med useriøse ekle svar, som sporer helt av fra selve innlegget😏en del stygt innpå her, som har ført til at jeg ofte kvir meg på å legge ut et innlegg.. Anonymkode: 28f40...bb0
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #16 Skrevet 31. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skal melde meg ut herfra. Fordi jeg føler ikke det gjør noe godt for meg. Får bare mer angst av å sitte her og lese. For det blir automatisk til at jeg skriver noe selv, noe jeg burde holde for meg selv enkelte ganger. Men det er nå sånn. Blir alle trådene her inne liggende ute for alltid? Generasjon etter generasjon? Anonymkode: 15605...603 Generasjon etter generasjon vet jeg ikke. Men, må innrømme at jeg blir litt redd. Jeg tenker litt slik at hva om feks politi får tilgang til alle mine innlegg. Jeg har ikke noe å skjule men tanken gjør meg litt paranoid. Det vil si, jeg er ikke redd politiet men jeg har barn og jeg er redd at barnevernet sier: dette er en mor/far som sitter for mye på anonymforum. De sender forespørsel til anonymforum og ber om utskrift av alt jeg har sendt. Heldigvis har jeg ikke særlig høy logg. Men hva om de samme spør etter snittet - hvor ofte er hn pålogget, hva leser hn, hva skriver hun, og at snittet er høyere fordi det finnes folk her inne som drar samme snitt ned. Anonymkode: 2b73a...2a1
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #17 Skrevet 31. oktober 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Generasjon etter generasjon vet jeg ikke. Men, må innrømme at jeg blir litt redd. Jeg tenker litt slik at hva om feks politi får tilgang til alle mine innlegg. Jeg har ikke noe å skjule men tanken gjør meg litt paranoid. Det vil si, jeg er ikke redd politiet men jeg har barn og jeg er redd at barnevernet sier: dette er en mor/far som sitter for mye på anonymforum. De sender forespørsel til anonymforum og ber om utskrift av alt jeg har sendt. Heldigvis har jeg ikke særlig høy logg. Men hva om de samme spør etter snittet - hvor ofte er hn pålogget, hva leser hn, hva skriver hun, og at snittet er høyere fordi det finnes folk her inne som drar samme snitt ned. Anonymkode: 2b73a...2a1 Tanken slo meg også ang dette. Da jeg har faktisk skrevet at jeg er redd barnevernet. Uten grunn vel og merke. Men jeg har angst, og er redd og bekymret for andre ting, ikke bare barnevernet. Men folk kan jo misforstå og tro at jeg har noe å skjule for eksempel. Jeg hadde bare følt meg flau. Fra jeg ble gravid til ungen min fylte ett år, så har jeg delt personlige tanker med forumet. Ting jeg er redd for, ting jeg ikke forstår og generelt om hvordan jeg har hatt det i ett par år. Men nå skal jeg avslutte denne skrivingen. Det fører ikke noe godt med seg. Har fått beskjed at psykologen min faktisk. Om å melde meg ut av alle forum hvor jeg er aktiv, og jobbe med angsten min. Fordi å skrive om ting som plager meg på et forum er akkurat det samme som om å mate angsten enda mer. Så jeg følger psykologens råd, jeg gir meg med forum aktiviteter da angsten blir bare verre av dette. Dette gjør jeg for meg selv og ikke minst barnet mitt. Anonymkode: 15605...603
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #18 Skrevet 1. november 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Tanken slo meg også ang dette. Da jeg har faktisk skrevet at jeg er redd barnevernet. Uten grunn vel og merke. Men jeg har angst, og er redd og bekymret for andre ting, ikke bare barnevernet. Men folk kan jo misforstå og tro at jeg har noe å skjule for eksempel. Jeg hadde bare følt meg flau. Fra jeg ble gravid til ungen min fylte ett år, så har jeg delt personlige tanker med forumet. Ting jeg er redd for, ting jeg ikke forstår og generelt om hvordan jeg har hatt det i ett par år. Men nå skal jeg avslutte denne skrivingen. Det fører ikke noe godt med seg. Har fått beskjed at psykologen min faktisk. Om å melde meg ut av alle forum hvor jeg er aktiv, og jobbe med angsten min. Fordi å skrive om ting som plager meg på et forum er akkurat det samme som om å mate angsten enda mer. Så jeg følger psykologens råd, jeg gir meg med forum aktiviteter da angsten blir bare verre av dette. Dette gjør jeg for meg selv og ikke minst barnet mitt. Anonymkode: 15605...603 Høres veldig fornuftig ut at du gjør det. Det er det beste for både deg og barnet ditt. Lykke til videre Anonymkode: 8bc48...a6a
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #19 Skrevet 1. november 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Generasjon etter generasjon vet jeg ikke. Men, må innrømme at jeg blir litt redd. Jeg tenker litt slik at hva om feks politi får tilgang til alle mine innlegg. Jeg har ikke noe å skjule men tanken gjør meg litt paranoid. Det vil si, jeg er ikke redd politiet men jeg har barn og jeg er redd at barnevernet sier: dette er en mor/far som sitter for mye på anonymforum. De sender forespørsel til anonymforum og ber om utskrift av alt jeg har sendt. Heldigvis har jeg ikke særlig høy logg. Men hva om de samme spør etter snittet - hvor ofte er hn pålogget, hva leser hn, hva skriver hun, og at snittet er høyere fordi det finnes folk her inne som drar samme snitt ned. Anonymkode: 2b73a...2a1 Haha jeg har hatt med barnevernet å min bruk av forumet her var aldri ett tema,selv om jeg også egentlig deler litt for mye her inne. Anonymkode: bddfa...703
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #20 Skrevet 1. november 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg skal melde meg ut herfra. Fordi jeg føler ikke det gjør noe godt for meg. Får bare mer angst av å sitte her og lese. For det blir automatisk til at jeg skriver noe selv, noe jeg burde holde for meg selv enkelte ganger. Men det er nå sånn. Blir alle trådene her inne liggende ute for alltid? Generasjon etter generasjon? Anonymkode: 15605...603 Neida, det slettes bakfra etterhvert, for ikke å vokse over alle grenser. Anonymkode: 4b955...560
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #21 Skrevet 1. november 2017 Jeg hadde ikke fått panikk, men litt flau hadde jeg nok blitt. Noen ganger lar jeg folkeskikken bli overkjørt av frustrasjon og irritasjon. Men jeg svarer aldri slemt til folk som ikke er ufyselige selv. Anonymkode: dde42...51d
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #22 Skrevet 1. november 2017 Oioioi! Det var her man måtte gå for å finne de galeste konspirasjonsteorier 😂😂😂 Anonymkode: 9ef07...ec3
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #23 Skrevet 3. november 2017 På 1. november 2017 den 8.09, Anonym bruker skrev: Oioioi! Det var her man måtte gå for å finne de galeste konspirasjonsteorier 😂😂😂 Anonymkode: 9ef07...ec3 Ja! Tenk at du er her! Anonymkode: 2b73a...2a1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2017 #24 Skrevet 3. november 2017 Det skjedde for mange år siden. Nicket ble synlig på alle anonyme innlegg. Mye oppstandelse da! Anonymkode: eb110...bfe
Iiiiik Skrevet 3. november 2017 #25 Skrevet 3. november 2017 Aldri tenkt tanken. Skriver nesten utelukkende med nick, og tror ikke jeg har skrevet noe jeg ikke kunne sagt i den virkelige verden. Av den enkle grunn at dette også er den virkelige verden. Det er ekte mennesker som leser og skriver. Til deg med angst - jeg er enig med psykologen din. Hvis du deler her fordi tankekjøret må finne et utløp, og så etterpå så får du angst fordi du er redd dette kan avsløre deg, da blir det å være her angstopprettholdende. Best å kutte ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå