Gå til innhold

Hemorider???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den siste tiden av og til klødd litt utenfor endetarmsåpningen.. Etter graviditet for mange år siden fikk jeg litt strekkmerker her og der. Noen veldig dype og jeg har tenkt at jeg hadde et slags strekkmerke her også.. Men det har klødd en del. Og i dag satte jeg meg på huk og tok speilet for å se under. Nå ser det på en måte ut som et hudfold med åpent sår.. Prøvde å lese om hemorider, men usikker på  om det er det.. Hva kan jeg evt prøve å smøre på? Huff synes dette er ekkelt og flaut... Flaut å fortelle kjæresten at jeg har fått hemorider... :P Dersom det er det... 

Anonymkode: c921b...d72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI her: jeg googlet litt nå. Leser at små hudfolder (marisker) utenfor endetarmsåpning, kan bli feilaktig tolket som hemorider. Det jeg har ligner på dette i beskrivelse, som et åpent sår..var litt blod på papiret. Hva gjør jeg i så fall med dette? 

Skrevet

Har alle rumpekløe her inne heller, eller er det noen som er litt opphengt. Mange rumpekløetråder om dagen

Anonymkode: 6be36...d7f

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har den siste tiden av og til klødd litt utenfor endetarmsåpningen.. Etter graviditet for mange år siden fikk jeg litt strekkmerker her og der. Noen veldig dype og jeg har tenkt at jeg hadde et slags strekkmerke her også.. Men det har klødd en del. Og i dag satte jeg meg på huk og tok speilet for å se under. Nå ser det på en måte ut som et hudfold med åpent sår.. Prøvde å lese om hemorider, men usikker på  om det er det.. Hva kan jeg evt prøve å smøre på? Huff synes dette er ekkelt og flaut... Flaut å fortelle kjæresten at jeg har fått hemorider... :P Dersom det er det... 

Siden det klør og er sårt, ville jeg tenkt hemoroider. Du får ta deg en liten tur til legen kanskje? Eller kjøpe deg sheriproct, eller hva det heter og smøre på ☺️

Teit at det skal være flaut med hemoroider, for det er jo egentlig bare slitsomt 😝 

Anonymkode: 3da28...fe3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...