Gå til innhold

Svangerskapsoppfølging - gratis?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det "bare" kontrollene som er gratis? Eller er f.eks en tur på legevakten også gratis, dersom man feks får nyrebekkenbetennelse?

Eller hvis man skal inn til legen for å få henvisning osv?

Anonymkode: 60423...463

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt forskjellig fra lege til lege. Dersom du har fått nyrebekkenbetennelse fordi du er gravid, så vil timen være gratis. Alt som er svangerskapsrelatert skal være gratis, men noen leger er greie og du "slipper unna" uansett hva du er der med. 

Hva skal du få henvisning for? Svangerskapsrelatert- gratis, andre ting må du betale for.

Anonymkode: f8417...acf

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er litt forskjellig fra lege til lege. Dersom du har fått nyrebekkenbetennelse fordi du er gravid, så vil timen være gratis. Alt som er svangerskapsrelatert skal være gratis, men noen leger er greie og du "slipper unna" uansett hva du er der med. 

Hva skal du få henvisning for? Svangerskapsrelatert- gratis, andre ting må du betale for.

Anonymkode: f8417...acf

Mente svangerskapsrelatert henvisning ja! Takk for svar ☺️

Anonymkode: 60423...463

Skrevet

Det som er svangerskapsrelatert skal være gratis. Men kommer du f.eks inn med en vrikket fot, må du betale som vanlig.

Anonymkode: fcb1e...bbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...