Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #1 Skrevet 31. oktober 2017 Er det "bare" kontrollene som er gratis? Eller er f.eks en tur på legevakten også gratis, dersom man feks får nyrebekkenbetennelse? Eller hvis man skal inn til legen for å få henvisning osv? Anonymkode: 60423...463
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #2 Skrevet 31. oktober 2017 Det er litt forskjellig fra lege til lege. Dersom du har fått nyrebekkenbetennelse fordi du er gravid, så vil timen være gratis. Alt som er svangerskapsrelatert skal være gratis, men noen leger er greie og du "slipper unna" uansett hva du er der med. Hva skal du få henvisning for? Svangerskapsrelatert- gratis, andre ting må du betale for. Anonymkode: f8417...acf
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er litt forskjellig fra lege til lege. Dersom du har fått nyrebekkenbetennelse fordi du er gravid, så vil timen være gratis. Alt som er svangerskapsrelatert skal være gratis, men noen leger er greie og du "slipper unna" uansett hva du er der med. Hva skal du få henvisning for? Svangerskapsrelatert- gratis, andre ting må du betale for. Anonymkode: f8417...acf Mente svangerskapsrelatert henvisning ja! Takk for svar ☺️ Anonymkode: 60423...463
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #4 Skrevet 31. oktober 2017 Det som er svangerskapsrelatert skal være gratis. Men kommer du f.eks inn med en vrikket fot, må du betale som vanlig. Anonymkode: fcb1e...bbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå