Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #1 Skrevet 31. oktober 2017 Har en venninne som er utro mot mannen sin. Anonymkode: 4a391...483
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #2 Skrevet 31. oktober 2017 Ville bedt henne ta tak i de problemene hun har i ekteskapet og ikke gjøre ting som kan bli veldig ødeleggende for ikke bare henne, men også for barna hennes. Hun vet om utroskapen, elskeren vet det, du vet det, sannsynligvis vet flere det. Da er det et tidsspørsmål når også mannen hennes finner ut av det. Da vil det trolig bli en stor konflikt. Skilles de så er det mindre sjanse for at de greier å samarbeide godt om barna. Jeg hadde sagt til henne at jeg ikke vil stå og se på at hun gjør ting som kan ødelegge for seg selv. At jeg støtter henne 100 % om hun tar tak i problemene sine og gjør det som er det beste for barna hennes på lang sikt (og utroskap er ikke det - da må hun ev. gjøre en avtale med mannen om at de har et åpent forhold). Men at jeg ikke vil fortsette å vite om eller høre om hennes utroskap så lenge hun ikke gjør noe for å rydde opp i livet sitt. Anonymkode: 49efe...5da
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 Tusen takk for svar. Liker ikje situasjonen jeg er i for er i mot utroskap, men skjønner og settingen litt visst man ikke har det bra + er forelsket. Må være ærlig med henne. Anonymkode: 4a391...483
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #4 Skrevet 1. november 2017 Det har du da virkelig ingenting med! Du må være ærlig med henne? Tror du ikke hun er veldig klar over hva hun risikerer? Anonymkode: 2b25f...54f
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #5 Skrevet 1. november 2017 Om en venninne hadde fortalt meg at hun var utro ville jeg sagt at dette ønsker jeg ikke høre noe om. Jeg ville sagt at du velger for ditt liv, men jeg kjenner den mannen du svikter og bedrar og synes det er fælt å tenke på at du velger å være utro istedenfor å ordne opp eller bryte ut av ekteskapet ditt. Jeg kan ikke støtte deg gjennom en sånn handling, så dette kan vi ikke snakke om. Anonymkode: e7e06...52f
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #6 Skrevet 1. november 2017 Ikke din sak .. Anonymkode: 73522...a02
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #7 Skrevet 1. november 2017 Takker for svar og tips. Vet det ikke er min sak og vet at hun ikke har det lett med dette. Anonymkode: 4a391...483
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #8 Skrevet 1. november 2017 Tror ikke jeg hadde gjort eller sagt noe spesielt. Hun får vel finne ut av ting selv. Betror hun seg til meg, er jeg heller ikke den som avslører utroskapen overfor mannen hennes. hennes liv, hennes ansvar. Anonymkode: 2eadf...39d
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #9 Skrevet 1. november 2017 Jeg ville sagt at dette måtte hun rydde opp i NÅ, ellers blir jeg nødt til å redusere kontakten betraktelig. Dette fordi jeg mest sannsynlig ville kjent mannen hennes og hadde ikke orket å vite at han blir ført bak lyset mens JEG vet om det. Venninnen må få svikte de hun vil, men kan drite i å dra meg inn i det eller bruke meg som klagemur/diskusjonspartner når det setter meg i en bedriten situasjon hver gang jeg treffer mannen hennes. Ville i det store og hele ønsket å vite minst mulig om saken. Og så hatet meg selv for at jeg ikke hadde fortalt det til mannen. For hadde det vært min mann som var utro og andre visste det ville det følt som et svik at se ikke sa noe de heller. Synes venninnen din er egoistisk på mange måter her. Ovenfor mannen sin, elskern sin (hun velger jo ikke han helt, han får litt) og ovenfor deg siden du blir satt i skvis. De andre sier du har ikke noe med det. Så HVORFOR skal venninnen din dra deg inn i det og så forvente at du ikke mener noe.... Anonymkode: 12f7c...b40
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #10 Skrevet 1. november 2017 Jeg er venninne, ikke moralens vokter.. Anonymkode: 1f6a4...08c
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #11 Skrevet 1. november 2017 Ikke min sak men hadde vært ukomfortabel siden jeg er sterkt imot det. Anonymkode: 1d593...cef
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #12 Skrevet 1. november 2017 Jeg har svært få venninner hvor jeg ikke samtidig er venn, om enn ikke alltid nær, med venninnens mann. Og jeg hadde ikke klart å bidra til bedraget av ham. Så jeg hadde vært der for venninna mi, men ikke lagt skjul på mine meninger om at hun måtte ta et valg. Hadde venninna mi ikke vært fortvila over situasjonen hun var i, så vet jeg rett og slett ikke om vennskapet hadde vart så lenge. Jeg har forståelse for at man kan forelske seg, men liten forståelse for kaldt bedrag. Anonymkode: 1781a...2e6
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #13 Skrevet 1. november 2017 Det spørs, har hun fortalt deg dette selv, eller har du hørt rykter? Anonymkode: 0004a...46c
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #14 Skrevet 1. november 2017 Hadde mine venninner begynt å moralisere over mine valg hadde jeg droppet dem umiddelbart! Anonymkode: 40892...80d
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #15 Skrevet 1. november 2017 Dette har hun sagt selv. Vil ikke være moralen sånn, men visst vi er på tema kan jeg vel si hva jeg mener? Anonymkode: 4a391...483
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå