Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #1 Skrevet 31. oktober 2017 Hva skjer med øret mitt? Våknet slik for 5 dager sia. Dundring i øret/hodet. Dahen etter kom robot lyden. Visker jeg hører jeg normalt og stemmen er normal. Tven er robit, musikk og andre stemmer. Dette er kun venstre øre. Putter jeg en ørepropp i det øret, roer det seg veldig. Har gått litt småtett i nesa de 3 siste måneden. Er gravid i 7 måned og folk sier det kan komme av det da slimhinnene blit mer hovne under svangerskap. Huff dette er slitsomt og livredd dette er permanent? Har ikke vært utsatt for noe støyskader heller å legge til at venstre øret føles litt full/småtett. Ikke direkte potte tett heller. Blåser jeg luft i øret med nesen lukket når robotlyden vesentlig bort også, men så fort det åpner seg er alt tilbake. Når jeg skal legge meg er alt stille. Det er en befrielse. Anonymkode: c3bb3...a60
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #2 Skrevet 31. oktober 2017 Ikke meningen at skriften skulle bli så stor da.. Anonymkode: c3bb3...a60
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke meningen at skriften skulle bli så stor da.. Anonymkode: c3bb3...a60 Tenker den store skriften viser at du hører dårlig Man kan bli slik om man er tett i nesa. Nese, øye og øre henger tett sammen. Kanskje du skal la legen ta en kikk på det sånn for sikkerhets skyld? Det kan jo være du også har mye voks i øret, og sammen med en hevelse så kan det nok fort bli tettere. Det er trolig ikke permanent, men få det sjekket du. Anonymkode: 2f068...34e
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #4 Skrevet 31. oktober 2017 Var hos min tante tidligere i dag og som har blodtrykksapparat. Den visste 152/95. Er det bekymringsfullt? Anonymkode: c3bb3...a60
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #5 Skrevet 31. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Var hos min tante tidligere i dag og som har blodtrykksapparat. Den visste 152/95. Er det bekymringsfullt? Anonymkode: c3bb3...a60 Da bør du ta deg en tur til legen. Om blodtrykket kommer over 140/90 for gravide så regnes det som høyt, og det øker sjansen for svangerskapsforgiftning. Ring legen i morgen, du, så følger de deg opp videre. Anonymkode: 2f068...34e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå