Gå til innhold

Hvor mye godteri gir dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på butikken med mannen min og skulle bl.a kjøpe godteri til barna som kommer på døra her i kveld. Jeg mente det er nok med en twist, Dumle, smørbukk eller lignende til hvert barn. Mannen min synes jeg var tidenes kjipeste og at det var altfor lite. Hvor mye gir dere? 

Anonymkode: c2d1d...210

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke tidenes kjipeste. Her gir vi ingenting.... 

Anonymkode: 48669...573

Skrevet

Om du har kjøpt sånne små karameller ville jeg gitt ihvertfall to til hver.

Jeg har kjøpt kjærligheter på pinne, små sjokolader o.l. og kommer til å lade velge seg to ting hver.

Anonymkode: 4417c...26f

Skrevet

En til hver er fint om du lar dem velge selv. :) Her gir vi to, men det er jo opp til hver enkelt. Prøvde med tre første året vi bodde her (flyttet fra langt ute på landet der barna ringte på mye færre dører og det kom veldig få barn til oss), men da skilte vi oss visst veldig ut. :P 

Anonymkode: fa6e3...5d2

Skrevet

En god neve lar jeg de ta :). Har en bolle med masse innpakket godteri, og lar barna grafse til seg. 

Anonymkode: 846d3...229

Skrevet

Det kommer jo an på hvor mange barn man får på døren. Min venninne i hjembyen får mellom 50 og 70 barn på døren i kveld, vi går maks 10 om vi er heldige. Da har jo vi selvsagt mulighet til å gi mer enn hun har. 

Anonymkode: c106b...3db

Skrevet

Jeg "serverer" små poser med popcorn og karameller, de får ta en av hver.

Skrevet

De får velge mellom klementiner, druer og rosiner. Er sikkert kjip men de får nok godteri allikevel og barna som har vært innom virker fornøyd. 😊

Skrevet
1 time siden, Majka81 skrev:

De får velge mellom klementiner, druer og rosiner. Er sikkert kjip men de får nok godteri allikevel og barna som har vært innom virker fornøyd. 😊

Så lenge de får velge mellom flere ting er det alltids noe man blir glad for. Min gutt hadde blitt storfornøyd med rosiner. ;)

Anonymkode: fa6e3...5d2

Skrevet

Jeg hadde pakket inn små poser med 7 stk godterier i hver. 

Kommer ikke til å gi noe på Halloween flere ganger. Utakknemlige drittunger. Av kanskje 25 unger, tror jeg det var TO stk som takket! Neste år tar jeg med meg dattra mi på kino eller noe i stedet. (Hun liker ikke godterier, så hun gidder ikke å gå Halloween).

Anonymkode: 004c9...c9a

Skrevet

Jeg laget små poser med 7-8 smågodt-ting i hver. Laget 30 poser, har 6 igjen. Alle har virket fornøyde, og alle har sagt tusen takk!!!

Anonymkode: eb94c...4eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...