Gå til innhold

Husk refleks i kveld!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange skal ut å gå ikledd skumle og mørke kostymer i kveld. Da er det ekstra viktig at alle, både barn og voksne husker å ta på seg refleks! 

Ta en ekstra kontroll både på dere selv, egne og andres barn i kveld.

Anonymkode: 7532a...634

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh. så rørende :) Har folk her inne plutselig begynt å bry seg om andre mennesker? 

Anonymkode: f8562...6f9

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åh. så rørende :) Har folk her inne plutselig begynt å bry seg om andre mennesker? 

Anonymkode: f8562...6f9

Neida, det er bare ikke så fristende å bli drapsmann hvis man skal ut og kjøre en tur. :)

Anonymkode: f9cb5...bd6

Skrevet

Vi fant noe genialt i år; lysende gresskarbøtter. Da slipper vi å tenke på at refleksen kan bli dekket av flagrende kapper eller lignende. Nederst i bøtta ligger en liten refleksvest, i tilfelle batteriet skulle gå. De har også halloweenlommelykter jeg kjøpte på Tiger for noen år siden. Hos oss har folk generelt vært veldig flinke til å være synlige på Halloween🎃👻

Anonymkode: 6741c...b79

Skrevet

Ingen bilveier her vi går. Går mellom blokkene så ikke nødvendig med refleks da;)

Anonymkode: 17e24...ed9

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ingen bilveier her vi går. Går mellom blokkene så ikke nødvendig med refleks da;)

Det er vel lurt å lære ungene å bruke refleks uansett

Anonymkode: 78699...1ab

Skrevet

Her har hun på seg refleksvest over jakken sin.

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel lurt å lære ungene å bruke refleks uansett

Anonymkode: 78699...1ab

Slapp av, de bruker refleks når de må

Skrevet

Her tok vi refleksvest utenpå kostymet. Sønnen min var ikke så begeistret for det, selv om jeg sa at da hadde han kledd seg ut som et fornuftig monster. "Men jeg VIL ikke være et fornuftig monster!"

Men da vi gikk runden fikk han like mye skryt for refleksvesten som kostymet, så da var det greit likevel. :)

Anonymkode: f9cb5...bd6

Skrevet

Litt sent nå, men akkurat på Halloween har vi hatt på refleksbånd på armer og ben. De ødelegger ikke kostymet og med foreldre som store blikkfang i sine refleksvestef føler vi at barna er godt sikret. 

Anonymkode: ca532...531

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...