Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #1 Skrevet 31. oktober 2017 hadde dere innvendig eller utvendig når dere hadde ul i en av disse ukene? Anonymkode: 0f9d5...73b
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #2 Skrevet 31. oktober 2017 Hadde i 12, da var det utvendig! Anonymkode: e1873...1d4
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 Det kommer an på hva de skal sjekke Om du ikke er veldig overvektig ser de greit størrelsen på fosteret og at hjertet slår fra utsiden, men skal du sjekke noe mer spesifikt og nøye får de et tydeligere bilde om de tar innvendig. Jeg hadde en ul i uke 8+3 i mitt ene svangerskap, det var fordi jeg ikke ante hvor langt jeg var på vei. Da så han nok til å måle fosteret og sette en omtrentlig termin utenfra. Men i mitt andre svangerskap var vi bekymret for hjertefeil og hadde en ul i uke 13/14, da tok han innventig for å få skikkelig bilde av alle fire hjertekammer osv. Anonymkode: 34aab...f0c
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #4 Skrevet 31. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det kommer an på hva de skal sjekke Om du ikke er veldig overvektig ser de greit størrelsen på fosteret og at hjertet slår fra utsiden, men skal du sjekke noe mer spesifikt og nøye får de et tydeligere bilde om de tar innvendig. Jeg hadde en ul i uke 8+3 i mitt ene svangerskap, det var fordi jeg ikke ante hvor langt jeg var på vei. Da så han nok til å måle fosteret og sette en omtrentlig termin utenfra. Men i mitt andre svangerskap var vi bekymret for hjertefeil og hadde en ul i uke 13/14, da tok han innventig for å få skikkelig bilde av alle fire hjertekammer osv. Anonymkode: 34aab...f0c Det kommer nok også an på hva slags utstyr de har. De sjekket hjertekamre og alt utvendig hos oss i uke 12. Veldig detaljert! Anonymkode: e1873...1d4
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #5 Skrevet 31. oktober 2017 Hvis det er vanlig ultralyd, så er det utvendig. Anonymkode: 36e75...9c7
Kaffekjerring Skrevet 31. oktober 2017 #6 Skrevet 31. oktober 2017 Det er vel litt forskjell på 10 og 12 kanskje, men når vi var i uke 10 (visste ca termin og uke selv) så var det innvendig. Da var vi 10+1, noe både vi og gyn var enig om😊 men det skal sies at i årene føe hadde jeg gått drastisk ned i vekt og hadde mye løshud på magen. De fikk aldri gode bilder under det svangerskapet utenpå.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #7 Skrevet 31. oktober 2017 Jeg har også hatt i uke 12. Stort sett tar de utvendig, men om de får dårlige bilder, kan det hende de må ta innvendig. Det kan jo blandt annet komme av at mor er overvektig etc. Men de klarer seg oftest med utvendig Lykke til. Anonymkode: b2034...d67
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #8 Skrevet 31. oktober 2017 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kommer nok også an på hva slags utstyr de har. De sjekket hjertekamre og alt utvendig hos oss i uke 12. Veldig detaljert! Anonymkode: e1873...1d4 Kan de virkelig sjekke slikt i uke 12?? Wow.. Fascinerende Det er vel slikt man normalt sjekker på oul rundt uke 18? Var det noe spesiell grunn til at du fikk så grundig sjekk? Anonymkode: b2034...d67
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #9 Skrevet 31. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kan de virkelig sjekke slikt i uke 12?? Wow.. Fascinerende Det er vel slikt man normalt sjekker på oul rundt uke 18? Var det noe spesiell grunn til at du fikk så grundig sjekk? Anonymkode: b2034...d67 Var hos Dr. Lundring. Og han er nok hvert fall en av de beste på fosterdiagnostikk i Oslo-området :-) Virker det som. Han har også veldig bra utstyr. Anbefaler han på det sterkeste! Han er veldig dyktig! Nei, han bare gjorde det! Han vet også virkelig hva han snakker om, og klarer å se kjønn fra uke 12-13. Hvert fall 90 % sikkert ;-) Anonymkode: e1873...1d4
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #10 Skrevet 31. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan de virkelig sjekke slikt i uke 12?? Wow.. Fascinerende Det er vel slikt man normalt sjekker på oul rundt uke 18? Var det noe spesiell grunn til at du fikk så grundig sjekk? Anonymkode: b2034...d67 De kan sjekke alle organer i uke 12👍 Anonymkode: b20e3...e7a
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #11 Skrevet 31. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Var hos Dr. Lundring. Og han er nok hvert fall en av de beste på fosterdiagnostikk i Oslo-området :-) Virker det som. Han har også veldig bra utstyr. Anbefaler han på det sterkeste! Han er veldig dyktig! Nei, han bare gjorde det! Han vet også virkelig hva han snakker om, og klarer å se kjønn fra uke 12-13. Hvert fall 90 % sikkert ;-) Anonymkode: e1873...1d4 Nei så kult!! Så utrolig deilig å få slike ting avdekket så tidlig, da føler man seg nok veldig trygg Jeg skal på oul om kort tid, så får holde meg så lenge.. Veldig nysgjerrig på kjønn altså!! Anonymkode: b2034...d67
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #12 Skrevet 31. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei så kult!! Så utrolig deilig å få slike ting avdekket så tidlig, da føler man seg nok veldig trygg Jeg skal på oul om kort tid, så får holde meg så lenge.. Veldig nysgjerrig på kjønn altså!! Anonymkode: b2034...d67 Åh! Så spennende Masse lykke til! Det blir magisk å se den lille i magen <3 Anonymkode: e1873...1d4
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #13 Skrevet 31. oktober 2017 Jeg var også hos Martin lundring fra uke 9. Er normaltbygd å fikk utvendig 😊. Anbefaler lundring på det sterkeste, holder til på Jessheim. Anonymkode: c384f...1b5
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #14 Skrevet 31. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Åh! Så spennende Masse lykke til! Det blir magisk å se den lille i magen <3 Anonymkode: e1873...1d4 Åå, takk for det Gleder meg veldig masse! Håper det er en frisk, liten akrobat inni der. Hehe :)) Anonymkode: b2034...d67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå