Gå til innhold

Hva ønsker DU deg til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper på litt inspirasjon :)

Anonymkode: 2be16...e65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God helse, snille unger. 

Jeg trenger absolutt ingen ting. 

Anonymkode: ccd83...2c3

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

God helse, snille unger. 

Jeg trenger absolutt ingen ting. 

Anonymkode: ccd83...2c3

Samme her, men for å gjøre det enkelt for de rundt meg som insisterer på å kjøpe noe, så prøver jeg å komme på noe.

Anonymkode: 2be16...e65

Skrevet

Forhåpentligvis litt inspo; 💜

Superundertøy

Duftlys, fin sjokolade og pyntegjenstander 

Smartklokke

Gavekort på en butikk/senter du liker

Fint sengetøy

En god bok

Abonnement på blad/magasin

Tøfler og morgenkåpe

Sliter selv med å finne ut hva jeg ønsker meg til jul... Luksusproblem altså! 😊 Håper noe faller i smak!

Skrevet

At synet til mamma blir like godt som før. Jeg har ellers det meste jeg trenger.

Skrevet

Bli frisk, eller penger til å skaffe meg behandling selv og komme meg i jobb igjen. En god mann. Eget sted å bo. En bil.

Men er vel litt uoppnåelig for andre å skaffe meg det ;)

Jeg trenger egentlig det meste etter å ha vært syk i flere år, men kanskje en ordentlig god ullgenser, sånn ordentlig kosegenser som også er fin. En god bok eller flere. Noe fra f.eks. Oliver og Co. eller lignende steder, gjerne slike utsalg som selger mat fra lokale småprodusenter. Men jeg setter også veldig pris på hjemmelagede ting, salte mandler, hjemmelaget konfekt, tørket sopp, sylte... hva som helst egentlig. En god flaske vin eller en ekstra god tetype - passer godt til en bok og litt hjemmelaget snacks ;) Eller en billett til en konsert eller teater. Eller bare tid sammen, f.eks. en ake- og grillkveld en fullmånekveld i vinter.

Hva som helst, egentlig.

Anonymkode: 13b80...7ca

Skrevet

Apple watch ❤️

Anonymkode: 3d03b...469

Skrevet

Vannflaske

Termokopp

God te

Votter

Fuglebrett

Liten hylle

Brettspill

Yogamatte

Anonymkode: 20cce...620

Skrevet

Hodepute, Sonos, sykkelmekkestativ, skredsøker, skisokker med strøm, hodelykt med mange lumen. 

Anonymkode: 74252...8b3

Skrevet

Gavekort på bokhandel så jeg kan kjøpe en god bok i romjula 😊

Anonymkode: d5434...748

Skrevet

Dashbordkamera

Anonymkode: 8e8d6...aa0

Skrevet

Sokker 

undertøy

ullundertøy

kniv til bunaden min

limpistol

Anonymkode: 36c4a...41d

Skrevet

Ønsker meg ny seng, den vi har nå er snart 20 år gammel. Men seng får vi ikke, så da ønsker jeg meg penger av mamma, pappa og svigerfar. Så kan jeg spare til ny seng.

Ønsker meg vedovn også når jeg tenker meg om ☺

Oppnåelige ønsker er god te, ett deilig pledd eller en god bok. 

Anonymkode: b3938...402

Skrevet

Ønsker meg flere egg glass, tøfler, ny cardigan, skjerf, vase, lysestaker, håndklær, dyner.

alt dette har jeg fra før, men ønsker meg noe nytt. Egg glassene jeg ønsker er fra samme service som vi samler på.

Helt ærlig så er det ingen i familien som spør hva jeg ønsker meg, så regner med jeg ikke kommer til å få noe av dette.

kanskje vi skulle lage en gjettetråd? "Hva tror du at du får til jul?" I såfall gjetter jeg ullsokker, superundertøy, spill, sengesett og telys. Og garantert noen gavekort.

Anonymkode: e6528...44a

Skrevet

Jeg ønsker meg en  helg  for meg selv på hotell. 

Anonymkode: e4b29...cbf

Skrevet

Klær fra woolland, tøfler og en parfyme. 

Anonymkode: 872da...ec6

Skrevet

Å få familien min tilbake💔

Anonymkode: 10057...f01

Skrevet (endret)

Moccamaster, hodepute til senga, parfyme, håndklær (i en bestemt farge/serie)

Endret av SharonNeedles
Skrevet

Her er vi "barna" så gamle blitt (rundt 30 alle 3) at vi ikke får gaver lenger. Og som enslig i tillegg så blir det ingen gaver.

Men ønsker meg duftlys og klær, evnt gavekort. Eller en barnevakt så kan jeg dra ut å finne en mann som kan kjøpe julegave til meg :P 

Anonymkode: fb07f...93f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...