Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #1 Skrevet 30. oktober 2017 Har jo bare vært turbulent siden oppstart, alltid ett eller annet Anonymkode: 73a05...4ff
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #2 Skrevet 30. oktober 2017 Jeg håper han ikke gjør det, men frykter det motsatte. Anonymkode: 8374b...f31
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #3 Skrevet 30. oktober 2017 Nei, tipper han blir skutt. Anonymkode: f1eab...110
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #4 Skrevet 30. oktober 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, tipper han blir skutt. Anonymkode: f1eab...110 Er det ikke en som har spådd det?mener å ha lest det et sted🤔 Anonymkode: 73a05...4ff
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #5 Skrevet 30. oktober 2017 Vet du - jeg blir ikke forbauset om de beholder ham i åtte. Anonymkode: 25377...f0c
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #6 Skrevet 30. oktober 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet du - jeg blir ikke forbauset om de beholder ham i åtte. Anonymkode: 25377...f0c Galninger😱 Anonymkode: 73a05...4ff
februarprins2013 Skrevet 30. oktober 2017 #7 Skrevet 30. oktober 2017 ganske sikker dessverre han holder i 4 år
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #8 Skrevet 30. oktober 2017 Jeg håper inderlig ikke han blir sittende. Jeg håper de kan få frem alt det gale han har gjort og blir stilt for riksrett og blir dømt. Det hadde vært passende for en slik fyr som skaper så mye ødeleggelse der han turer frem. Akkurat idet han ble erklært som vinner på valgnatten slo det ned i meg "han blir skutt". Snåsamannen har visst sagt det samme. Skulle han bli skutt så risikerer man at han blir sett enda mer opp til av de som holder med ham, enten han bare ble skadet eller døde, og det tror jeg kan bli farlig også, for det baner vei for samme typer i fremtiden. Da er det bedre at han blir tatt for ting som ingen kan tvile på, uomtvistelige bevis, og dømt i riksretten. Han er en mann som gjør verden langt mer utrygg, og burde ikke få fortsette i jobben. Å ha en mann uten impulskontroll i en slik stilling er farlig! Og om han får fortsette så er amerikanerne gale nok til å velge ham enda en periode, dessverre. Anonymkode: d581e...1eb
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #9 Skrevet 30. oktober 2017 Føler også at verden er utrygg med han der 😳 Anonymkode: 73a05...4ff
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #10 Skrevet 30. oktober 2017 Når til og med Russland advarer Trump om ikke å yppe seg med Nord Korea... da vet man at noe ikke er som det skal Anonymkode: 3c379...114
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #11 Skrevet 30. oktober 2017 Jeg tror ikke han blir stilt for riksrett nå som republikanerne har majoriteten i begge hus. Men han får nok mye press internt om å trekke seg, så vi får se om han vil gå med på det. De prøver vel å finne en måte der de kan kvitte seg med han uten å miste ansikt. Ellers er vel Pence og andre stort sett de som styrer skuta nå og gjør det de kan for å manipulere Trump til å føre deres agenda, men jeg tror de synes det er venskeligere enn det de hadde sett for seg. Folk i det hvite hus beskriver han som en trassig treåring og flere og flere republikanere tar avstand fra han. Det begynner å rakne veldig nå, tviler på at han holder ut til neste valg. Anonymkode: c4fac...f55
cherry coke Skrevet 30. oktober 2017 #12 Skrevet 30. oktober 2017 Jeg tenkte også " han kommer til å bli skutt"da jeg skjønte at han vant valget. Jeg håper jo selvsagt ikke at dette stemmer. Men jeg tror faktisk ikke han kommer til å sitte hele perioden.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #13 Skrevet 30. oktober 2017 Nei, det tror jeg ikke han gjør. Jeg tror han blir tatt av dage innen den tid. Anonymkode: 2ef9e...e1b
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #14 Skrevet 31. oktober 2017 Skremmende at amerikanerne har valgt han som president. Man kan si masse om hans væremåte og utseende, men han har jo ikke peiling på politikk i det hele tatt. Husker klippet hvor han satt med kansleren i Tyskland og bare overså henne, ville ikke håndhilse på henne enda pressen etterspurte et håndtrykk, han er så.......🙈 Anonymkode: 73a05...4ff
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #15 Skrevet 31. oktober 2017 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg håper inderlig ikke han blir sittende. Jeg håper de kan få frem alt det gale han har gjort og blir stilt for riksrett og blir dømt. Det hadde vært passende for en slik fyr som skaper så mye ødeleggelse der han turer frem. Akkurat idet han ble erklært som vinner på valgnatten slo det ned i meg "han blir skutt". Snåsamannen har visst sagt det samme. Skulle han bli skutt så risikerer man at han blir sett enda mer opp til av de som holder med ham, enten han bare ble skadet eller døde, og det tror jeg kan bli farlig også, for det baner vei for samme typer i fremtiden. Da er det bedre at han blir tatt for ting som ingen kan tvile på, uomtvistelige bevis, og dømt i riksretten. Han er en mann som gjør verden langt mer utrygg, og burde ikke få fortsette i jobben. Å ha en mann uten impulskontroll i en slik stilling er farlig! Og om han får fortsette så er amerikanerne gale nok til å velge ham enda en periode, dessverre. Anonymkode: d581e...1eb Jeg er enig med deg i mye og jeg hater trump jeg også. Du skriver alle de ødeleggelsene han har gjort ?? Han har jo ikke gjort noe, i alle fall ikke ennå. Se på hva Bush gjorde se hvordan det har gått med verden med IS blant annet og sultende barn i Jemen samt alle flyktningene i Europa . Dette er Bush sitt verk videreført av Obama. Så trump ja er en idiot og virkelig stor i kjeften men mye galt har han dog ikke gjort ennå, bortsett blant sine egne kongress medlemmer Anonymkode: b8404...0d2
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #16 Skrevet 31. oktober 2017 Hvem skulle ellers vært president? Barnemorderen Hillary Clinton? Som er for abort i 9.svangerskapsmåned? Som støtter folk som bruker fostere til forskning? Anonymkode: 32e11...718
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #17 Skrevet 31. oktober 2017 Jeg spådde at han blir valgt og folk jeg snakket med ville ikke tro det. Jeg sier han blir sittende, men om han blir gjenvalgt er jeg mindre sikker på. Han oppfører seg ofte som han fremdeles er kandidat og kjemper kampen mot establisment, så spørs om han klarer å få det til om 3 år igjen. Skulle ikke forundre meg faktisk. Og nei, han blir ikke skutt eller drept på annen måte. Anonymkode: 03e87...997
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #18 Skrevet 31. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvem skulle ellers vært president? Barnemorderen Hillary Clinton? Som er for abort i 9.svangerskapsmåned? Som støtter folk som bruker fostere til forskning? Anonymkode: 32e11...718 Klapp igjen. Du tar ting ut av sammenheng. Clinton hadde virkelig gjort en bedre jobb en Trump hadde hun fått sjansen. Anonymkode: 03e87...997
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #19 Skrevet 31. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Klapp igjen. Du tar ting ut av sammenheng. Clinton hadde virkelig gjort en bedre jobb en Trump hadde hun fått sjansen. Anonymkode: 03e87...997 Ut av sammenheng? Du er ond. Folk som støtter barnemordere, og personer som ønsker krig, skulle hatt fengselsstraff. Anonymkode: 32e11...718
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #20 Skrevet 31. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ut av sammenheng? Du er ond. Folk som støtter barnemordere, og personer som ønsker krig, skulle hatt fengselsstraff. Anonymkode: 32e11...718 Nå er det jo sånn at du må ha lest propaganda? Clinton ønsker muligheten til abort, dersom morens liv er i umiddelbar fare. Det har vi jo her også? Krig? Altså.... din troller. Trump ypper jo på seg både den ene og den andre. Lær deg å lese saker fra flere sider. Anonymkode: 3c379...114
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #21 Skrevet 31. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvem skulle ellers vært president? Barnemorderen Hillary Clinton? Som er for abort i 9.svangerskapsmåned? Som støtter folk som bruker fostere til forskning? Anonymkode: 32e11...718 Tror du skal sette deg litt dypere inn i det enn å kalle henne for barnemorder! Anonymkode: 73a05...4ff
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #22 Skrevet 31. oktober 2017 Ja, det tror jeg han gjør. Man han er riv ruskende gal, det er bare å kaste et blikk på twitterpostene han kommer med, så ser man det. Jeg skjønner ikke at det er mulig å poste så uintelligente ting som av og til kommer, har han ingen som veileder han. Skammelig at han er president og skammelig at han ble valgt Anonymkode: 5cffe...7b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå