Gå til innhold

Hvorfor vil han ikke være kjæresten min!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg ble alenemamma har jeg vært i 2 forhold. Det siste varte i ca 7 mnd (dating og til vi ble offisielt sammen) Han gjorde det slutt og jeg aksepterte det og valgte å ikke ta kontakt eller prøve å få han tilbake. Skjønte ikke helt hvorfor det ble slutt for vi hadde det fint sammen. Problemet var at jeg syntes han tok for lite insiatviv i forholdet.

Etter en mnd så tok han opp kontakten med meg, og det endte med at vi igjen brukte tid sammen. Som å dra ut å spise, dra på turer, kino, ligge over til hverandre, være sammen med fellese venner, «dobbel dater» osv. (kun når jeg hadde barnefri) Han har vært hjemme til meg en gang når barnet mitt har vært her. 

Og igjen fikk jeg følelser for denne mannen og tok det opp,han sa han også hadde følelser for meg men kunne ikke være i et forhold nå,for han måtte fokusere på karrieren sin og var usikker på om han ville få jobb i byen vi bor i. Men om han gjør det så stilte det seg anderledes. Er ca 6 mnd til han vet det.

jeg syns det er merkelig, om han virkelig har følelser for meg så må være mulig å tenke løsninger istedenfor hindringer ? Vi har møtes nå i nesten 7 mnd.

Jeg bestemte meg for å avslutte et meget godt forhold fordi jeg ikke har lyst til å sitte å vente på han. Han klarer å holde igjen som han sier,men det klarer ikke jeg. Er forelsket og kan ikke tenke meg noen andre. 

Han syntes det var synd men respektere valget mitt. 

Jeg har et knust hjerte og håper han finner ut at jeg er dama han ikke vil miste. Gjorde jeg det rette, eller var han litt kynisk... Trenger råd? Jeg tok det valget for å skåne meg selv og for at han skal innse hvor bra vi hadde det sammen...

Anonymkode: 08389...1c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg leser ut fra det du forteller er at den mannen ikke er glad nok i deg. Han "klarer å holde tilbake" oversetter jeg med at det er kjekt å ha deg inntil han finner en han blir ordentlig forelsket i. Om han var ordentlig glad i deg ville han vært tydeligere, diskutert andre løsninger om han ikke får jobb der du bor osv. Men han gjør ikke det.

Høres ikke ut som en mann som ønsker å forplikte seg.

Du gjorde det rette. Hvis han virkelig er glad i deg slutter han å la deg leve i usikkerhet slik han har gjort. Han bryr seg nok om deg siden han kom tilbake og så har møtt deg en periode nå, men han er nok ikke så glad i deg at han ønsker et forhold med deg - da ville han gjort ting anderledes.

Han vet hva han må gjøre, gjør han det ikke så er det svaret ditt.

Gråt ut og kom deg over ham. Ta vare på deg selv! Du ønsker ikke en mann som ikke er 100 % dedikert til forholdet.

Anonymkode: a11b1...230

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det jeg leser ut fra det du forteller er at den mannen ikke er glad nok i deg. Han "klarer å holde tilbake" oversetter jeg med at det er kjekt å ha deg inntil han finner en han blir ordentlig forelsket i. Om han var ordentlig glad i deg ville han vært tydeligere, diskutert andre løsninger om han ikke får jobb der du bor osv. Men han gjør ikke det.

Høres ikke ut som en mann som ønsker å forplikte seg.

Du gjorde det rette. Hvis han virkelig er glad i deg slutter han å la deg leve i usikkerhet slik han har gjort. Han bryr seg nok om deg siden han kom tilbake og så har møtt deg en periode nå, men han er nok ikke så glad i deg at han ønsker et forhold med deg - da ville han gjort ting anderledes.

Han vet hva han må gjøre, gjør han det ikke så er det svaret ditt.

Gråt ut og kom deg over ham. Ta vare på deg selv! Du ønsker ikke en mann som ikke er 100 % dedikert til forholdet.

Anonymkode: a11b1...230

💜💛💜💛

Anonymkode: d9f90...b59

Skrevet

Du var ikke i et godt forhold, du var i et forhold som kunne være godt om den ene parten hadde vært moden nok til å forplikte seg. Han har fått i pose og sekk, og var i et forhold uten å ha forpliktelser, akkurat som det passet han. Du gjorde rett i å avslutte. Tvil ikke på det.

Skrevet

Takk for svar. Da har jeg tenkt riktig, vanskelig å se det når man står mitt oppi situasjonen så veldig  greit med litt bekreftelse. Men jeg syns det er merkelig å investere så mye tid med noen du egentlig ikke vil ha☹️

Anonymkode: 08389...1c8

Skrevet

He is not that into you! 

Han er opptatt av sin egen karriere, og vil ha deg når det er barnefri og fest. 

Husk at han setter seg selv først, og det er ikke særlig flatterende og en stor minus i margen. 

Anonymkode: cb41a...971

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...